Thursday, January 6, 2011

PEOPLE'S CHOICE AWARDS'TA KİM NE GİYMİŞ???

Ashley Tisdale'in görüntüsünü tümüyle sevdim. Elbisesi, makyajı ten rengine çok yakışmış. Saçı da bu kombine cuk diye oturmuş :)
Emma Roberts sade bir Dior elbiseyle katılmış davete. Ama bu Dior benim gözüme pek de güzel gelmedi. Ayrıca ayakkabıları ayağına büyük mü gelmiş sanki???
Katy Perry gecenin en beğendiğim ünlülerinden biri oldu :) Betsey Johnson elbisesi, ona uyumlu fuşya ayakkabıları veee Chanel-Riva rengi ojesiyle inanılmaz tatlı değil mi???? :)
Bu kadında böyle bir güzellik varken, neden böyle "çikin çikin" elbiseler seçiyor anlamıyoruuum. İnanılmaz sade, ama güzel diyebilceğim bir elbise değil. Yok, beğenmedim Natalie Portman'ı.
Kristen Stewart'ın kombinini, önceki davet elbiselerine göre kısmen güzel buldum diyebilirim. Evet, evet beğendim :) Ama bu hatun bu kadar uzun boylu muydu???
Nam-ı diğer Jacob'cığım, Taylor Lautner Dolce & Gabbana takımının içinde çooook şık ve tatlı :)
Robert Pattinson'ın bu paspallığı ne peki? Adam bütün Edward karizmasına inat, hep paspal hep umursuz.
Leighton Meester ve Minka Kelly birbirine baya benzemiyor muu? :) Bana öyle geldi açıkçası. Ama Leighton'ın bu penyemsi dandik elbisesini hiç beğenmedim. Tamam saçı, makyajı ve küpeleri çok hoş, ama o elbise çok cırt geldi gözüme. Minka Kelly'nin görüntüsünü tepeden tırnağa beğendim :)
Kendall Jenner, Khloe Kardashian, Kim Kardashian, Kourtney Kardashian, Kylie Jenner
Son olaraaaak, Kim Kardashian ve kardeşlerinin elbiselerini inceleyelimm. Kourtney ve Kim, elbise ve ayakkabı itibariyle baya benzemiş olsalar da benim favorim Kourtney oldu :)

No comments: