Thursday, December 16, 2010

Let's Hear it for New York ♥

Dün yayınlamam gereken bir posttu bu, biliyorum. Çooook üzgünüm, ama dün okuldan 8buçukta dönebildim ve inanılmaz yorgundum. O yüzden bugüne kaldı. Buyrun size kısacık New York gezimden fotoğraflar..


Sex and the City'nin meşhur düğün sahnesindeki New York Public Library. Mimarisi inanılmaz güzeldi.



Times Square'siz bir New York gezisi düşünülemez tabi =) Bizim gezdiğimiz gün hava kapalıydı ama burası başka bir dünya sanki..


Meydanın ortasında moda çekimi..


Naked Cowboy!


Dev M&M mağazası =) 2 ya da 3 katlı (hatırlayamadım) ve her katı m&m dolu!!! Siz düşünün artıkkk =)



Renklerine göre m&m'lerin konulduğu 8 ülkeden birinin Türkiye olması beni çok mutlu etti =)


Feribottan New York manzarası..



Ee tabi Özgürlük Anıtı.. Söylemeden geçemiycem, filmlerde gördüğümüz gibi devasa bir şey değil hiç de, çok küçük göründü gözüme.


Dünya ekonomisinin kalbi "Wall Street"


Tiffany&Co =)


Metrodayızzz.. New York'un toplu taşımasına hayran kaldım, daha doğrusu metrolarına. 24 saat açık, 24 saat sürekli insanlarla dolup taşan, amatör müzisyen ya da dansçılarla şenlenen bir toplu taşıma ağı düşünün =)


7.Avenue





Üstteki resimler ufak bir sanat galerisinden.. Resimlere yapacak yorum bile yok, amazing! =) Son resimdeki tablolarla dolu o duvardaki her bir tabloyu istiyoruuuum!


Eveeeet, burası orası!!! Gossip Girl'ün 1.sezonunda Chuck'ın babasına ait, Serena'nın ailesiyle kaldığı otel =)


Dior'un müthiş mağazası..


Apple mağazası, ama mağaza kısmı yerin altında kalıyor. Ne zaman önünden geçsem, girmek için bekleyen uzuuun kuyruklar oluyor. İlk girişimizde biz de baya beklemiştik =)


Central Park'ın girişi




Üstteki resimler de Central Park'tan.. Büyüleyiciydi, bayıldım. Her gün sabah gidip, akşama kadar dolaşsam bıkmam.. Son resimde gördüğünüz yazı parktaki bankın üzerinde yazılı ve her bankın üzerinde buna benzer yazılar var. Çok güzel değil miiiii?


Daffy's mağazasının vitrin defilesi =)


New York Hard Rock Cafe'nin girişi ve evet, o gördüklerinizin hepsi gitar =) Daha önce Orlando Hard Rock'ta çalıştığım için buraya çok büyük merakla geldim. Hard Rock'ların atmosferi bambaşkadır çünkü.. New York'taki çok küçüktü ama yine de bayıldımmm =)


New York University


Kadının sesi mükemmeldi ve o gece "Empire State of Mind"ı söylemesi baya baya iyiydi..


Madame Tussauds'ta Hugh Grant'ciğimleeee =)


Bir moda ilahı.. Jean Paul Gaultier


Elton John..


Upper East Side =)


Chinatown'la Little Italy arası bir yerler =)



Metropolitan Museum of Art!
 Yok böyle bir yer!!!! Katlarcaaa sanat! Sayısız ülkenin kültürü var burada.. Ama şu kanıya vardım ; Amerika'nın sergileyebileceği bir kültürü bulunmadığı için hep başka ülkeler, kültürler var. Amerika'ya ait sadece bir kaç bölümde tablolar vardı, hepsi o. Daha çok fotoğraf var ama sizi çok fotoğrafa boğdum gibi geldi =)


Son olaraaaak burası da Times Square'deki meşhur kırmızı merdivenler =)


Son gecemde sabah 5e kadar şehir turu yaptık arabayla. Gece gezmesi inanılmaz zevkliydi!! Ama gece apar topar çıktığımız için fotoğraf çekilemedik.
İşte New York gezim böyleydi. Burası ömrümün geri kalanını geçirmek istediğim yer, son kararım budur =)

9 comments:

Unknown said...

fotolar çok güzel kısa sürede gezilebilecek her yeri gezmişsin hemen hemen :) central park ı en çok kasım da sevdim yaprakların o mühteşem rengini. 3 mevsimi gördüm şimdi karla kaplı central park ı merakla bekliyorum :)

New York Lover D. said...

Çok şanslısınn =) İnşallah ben de orda uzuuuun uzuuuun kalırım da görürüm =)Çoğu yeri gezdim evet ama bi Soho'ya gidemedim o aklımda kaldı =( Bu arada yorumun blogumun ilk yorumu ve beni inanılmaz mutlu ettinnnn =) çok teşekkürler

Unknown said...

:) mutlu olmana sevindim. umarım en kısa zamanda SoHo'yu da gezersin ama sakın kışın gelme çok çok soğuk. bloguna daha nice yorumlar gelmesini dilerim şöleee ayağımı sürtiyim :))

Anonymous said...

Aaay ne güzel bi gezi olmuş bayıldım benim de evden ayrılıp bi yere gidememe hastalığım var resmen hiçbi yere gitmeye karar veremiyorum:) Dior mağazasını nette de görmüştüm gerçekten muhteşem Central Park da çok güzel gözüküyo ama en çok M&M den etkilendim:D

New York Lover D. said...

teşekkürleerr =) ama fırsatın olursa new york'a gitmelisin kesinlikleee =)

GüzelGül said...

uzun zaman olmus bu postu yapali ama simdi malesef gördüm :(( sen nerelere gitmissinde gelmissin :)) aynen kendim gezmis gibi oldu seviyorum bol kareli gezi postlarini :)

Mein Blog/Blogum

New York Lover D. said...

guzelgul, eveet gittim ve keşke gelmesem hep orda kalsam dediğim yer :)

Fifthfloorovergoldenhorn said...

Sanirim bu karelerden sonra NY'u ozlemeye basladim bile <3

New York Lover D. said...

Fifthfloorovergoldenhorn, özlememek mümkün değil!