Sunday, June 12, 2011

Shopping

Mango indirim haberinden sonra 3 farklı Mango mağazasına gidip elim boş çıkmıştım. Dün son şansımı denemek için Mango Outlet'e gittim. Çok güzel şeyler vaar! Fiyatlar da çok iyi! Kesinlikle bakın derim! :)

Since I've got sale message of Mango, i've stopped by 3 Mango stores. But i havent found anything to buy. Lastly i visited Mango Outlet store yesterday. Look at my findings!



Kısa kollu hırka ~ Short-sleeved cardigan 
29,90 TL


Kot ceket ~ Jean jacket
39,90 TL


Batik desenli elbise ( Eteği de var :)) ~ Batik printed dress 
24,90 TL


Veeee bayılarak aldığım cart pembe düz ayakkabılar :) ~ Pink shoes which i felt in love :)
14,90 TL



Bu arada dün sinemaya gittim ve "Something Borrowed" filmini izledim. Çoook beğendim, tam bir romantik komedi. Ayrıca başrol oyuncularından Colin Egglesfield'e bayıldııııııım! 

Yesterday i seen the movie, "Something Borrowed". I really liked it. By the way i had a crush on Colin Egglesfield, one of the stars in movie!




Kisses,
New York Lover D.

5 comments:

alice said...

hepsi çok güzel ama en çok elbiseye bayıldım güle güle giy =)

Yasemin said...

Oooo cok guzel seyler almissin. Ben de en cok elbiseyi begendim!

New York Lover D. said...

alice & Lulu, Teşekkür ederim :)

SvGLove said...

Sahane alisveris! Her bir parca 'trendy', kullanimi rahat parcalar. Tabi en sahanesi ayakkabilar! Gule gule kullan canim;)

New York Lover D. said...

SvGLove, çok teşekkürler canım benim :)