Saturday, August 25, 2012

Update!


Artık Instagram'dayım. Beklerim.
@newyorkloverd kullanıcı adıyla takip edebilirsiniz :)

Yeap, I'm using Instagram now. Wait to see you.
Username : @newyorkloverd, so follow me :)


~



Glee'ye başladım! Bayıldıııııım! 3 günde 1.sezon bitti ve işte sonuç : 
Öncelikle Rachel'a çok sinir oluyorum hem çok çirkin hem de dizideki karakteri o kadar gıcık olunası ki elime verseler evire çevire dövücem! Favorim şüphesiz Kurt! Bayılıyorum onun hafif küstah tavırlarına ve tabi ki moda zevkine, keşke yanımda olsa BFF falan olsak. Mr.Shue tipik idealist öğretmen ama çok da tatlı tabi. Ekipte en çok Artie'nin sesini beğeniyorum. Son bir şey daha : Puck'a aşık oldum falan sanırım. Nasıl serseri, nasıl tatlı, nasıl bir şey o... 'Keşke benim olsa' listeme zirveden girdi. Bilmeyenler için kendisi sağ üst köşedeki Mohikan kafalı aşırı tatlı şey :) 1.sezon bitti, devamını indirmek ve izlemek için sabırsızlıkla bekliyorum. Ve benim gibi "acaba başlasam mııı, canım da sıkılıyor ama nasıl ki" ikilemindekilere diyorum ki : Beklemen hata!

I just started watching Glee and finished the 1st season in 3 days, so here's the result :
First of all, Rachel is really annoying me 'cause she's so ugly and has a frustrating character! My favorite is Kurt with no doubt! I love his arrogant attitude and his taste of fashion for sure, I wish he would be my BFF. Mr. Shue is the typical idealist teacher and he's so cute. And I really admire Artie's voice at most. One more thing : I guess I fell in love with Puck. So damn cute! He's in the top of my "I wish he'd be mine" list. By the way, he's the guy in the right top corner, the mohawk guy. So, I just finished the 1st season and cant wait to see more. If you are in a dilemma to watch it or not, just do it!

3 comments:

g said...

Rachel'ı seveceksin 2. sezonda :) Bende ilk başlarda sevmiyordum ama çok seviyorum artık. Ama şarkılar gerçekten çok güzel, bazılarını orijinallerinden daha güzel söylüyorlar. bkz. Jar of hearts :)

New York Lover D. said...

Ezgi Emrealp - Glittering Secrets, 2.sezondan 5 bölüm bitti bile bakalım devamında Rachel'a tutumum nasıl olacak :) şarkılara bayılmamak mümkün değil kesinlikle katılıyorum sana :)

balgözlükız said...

ekledim seni :)