Wednesday, October 24, 2012

DIY : Studded Denim Jacket


Uzun zamandır aklımda olup, malzemesizlikten yapamadığım bir DIY daha gerçekleşti. Çoğunuz gibi aslında ben de artık her yerde, herkeste zımba görmekten bıktım. Tarzına uyan uymayan herkesin zımbalı bir şey kullanması gibi mağazalar da bu konuda kendilerini aştılar, her yerde zımbalı ürünler görmek mümkün. Bunun yanı sıra bir de iki yakayı, elbiseyi zımbalayıp tasarımcı olduğunu düşünen, ürünlerini tepesinden yukarı fiyatlarla satanlar var ki o konuya hiç girmiyorum, girersem susmam herhalde :) Neyse çok uzattım. Kısaca uzun zamandır içimde olan bir şeyi sırf bu sebeplerle ertelemek yerine, abartmadan düşündüğüm şekilde uyguladım ve böyle bir sonuç çıktı :)

A new DIY project which cannot be materialized because of lack of supplies, is just completed now. To be honest, I get bored of seeing studded stuffs around, as you do. It's like everybody wears smt studded and every single shop sells studded products. Whatever. Although these reasons, I didnt wanna give up doing smt I've been wanting for a long time, so here's what I've done. I tried not to exaggerate applying studs :)




Benim zımbalarım çengelsiz yani altları silikonlu olduğu için ütüleme işlemiyle yapıştırılıyor. Ayakkabı için uygun olmasa da kıyafetler için daha pratik olduğunu düşünüyorum. Uygulayacağınız yere zımbaları yerleştirip üstüne ince bir örtü örtün ve üstünde ütüyü 15 saniye kadar tutun, yeter.

Since studs' bottoms are silicone, I ironed them to attach. Even it's not useful for shoes, pretty easy for clothes. Just place the pyramid studs, put a thin cover on them and iron for 15 seconds.



3 comments:

zezee said...

aaa bunlari nerden buldun ki (: ???
cok pratikkk gozukuyoooo(:(:

New York Lover D. said...

zezee, canım ben izmirde yaşıyorum normalde burqda hiç bulamamıştım daha doğrusu pek aramamıştım geçen haftalarda ankaraya gittiğimde kızılaydaki şık düğme diye bir dükkandan aldım :)

Unknown said...

Harika olmus bence canım :)

gorgeousofmyworld.blogspot.com