Thursday, November 8, 2012

A New Thing.

Baştan uyarayım, bu post resimsiz bir post olacaktır. Hatta blogumla çok alakalı olmasa da kendimle ilgili, benim için büyük bir haberi paylaşmak istedim. Artık bir işim vaaaar! Biliyorsunuz bu sene mezun oldum. Yazın tatil yapıp eylül - ekim gibi iş arama moduna girmiştim. Aslında durum çok iç açıcı değil, iş bulmak gerçekten zor. Benim durumumdaysa işi ben bulmadım onlar beni buldu ve benim için güzel bir fırsat olduğu için doğup büyüdüğüm şehirden İzmir'den ayrıldım. Evet, işin diğer yüzü bu ki, Antalya'da çalışmaya başlayacağım. İstediğim bir sektör olması benim için güzel bir avantaj ama İzmir'den ayrı kalmak konusunda nasıl bir gelecek beni bekler bilemiyorum. Bir de artık outfit postlarımda sık sık iş kıyafetleri görebilirsiniz, umarım sıkılmazsınız. Hatta bu konuda fikre ihtiyacı olanlara yardımı bile olabilir :) Önümüzdeki pazartesi ilk iş günüm, bana şans dileyin olur mu? :)

This post is not about fashion or other stuffs, it's about me. I'm glad to share a big news about me : I have a job now! As you know, I am just graduated this year and I've been looking for a job for a couple months. It's really hard to find a good one and in my case, they've found me. But there is one thing. I'm gonna start working in another city, so I had to leave Izmir where I was born and have lived. I'm happy 'cause I have a job as I always wanted, but I dont know what to do if I miss my old life in Izmir. One more thing, you will often see me wearing official clothes and it may help the ones looking for new inspirations about that. So I'm gonna start working on next monday and pls wish me luck :)

13 comments:

Hayat Kaydetmeye Değer said...

benim hayalini kurduğum , erkek arkadaşımın memleketi cennet şehirdesin , tebrik ederm :) iş hayatında başarılar dilerim darısıda başıma :)))

Naked Queen said...

iyi sanslar hersey gönlünce olsun :)
<3

Unknown said...

Hayırlı olsun canım. Ben 5 aydır Antalya'da is bulamıyorum :( sen şanslı kesimdensin anlaşılan. Her turku konuda mail atabilirsin. Elimden geldiğince yardimci olmaya çalışırım :)

New York Lover D. said...

sequins from life, teşekkürler senin de istediğin gibi olur umarım :)

Naked Queen, teşekkürler canım :)

çağla deniz dönmez, aa Antalya'da mısın sen de? umarım istediğin gibi bir iş bulursun sen de, teşekkür ederim :)

Unknown said...

Evet Antalyaliyim :) her konuda yardımcı olmaya çalışırım :)

Süm said...

Yeni işini inş çok çok seversin, iş arkadaşlarınıd aaynı şekilde, işi sevsende ortamdan sıkılınca olmuyo bazen üstüne üstüne geliyor.. Yeni başlangıçlar güzeldir heyecan verir... Umarım sana da şans getirir:)


sevgilerimle
Sümeyra

birdilimportakal.blogspot.com

New York Lover D. said...

çağla deniz dönmez, tekrar teşekkürler canım :)

Süm, teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

pembe fiyonk said...

ay hayırlısı olsun:) inşallah herşey dileğin gibi olur.

sunshine said...

hayırlı olsun umarım herşey gönlünce olur orda...bol fotolar bekleriz senden...gezi postlarıda iş kıyafetleride olsa post post postt =)) sevgiler

New York Lover D. said...

pembe fiyonk, çok teşekkür ederim canım :)

sunshine, çok teşekkür ederim umarım post yapmayı aksatmak zorunda kalmam :)

Nesrin Bozlak said...

Tebrikler!!

xx

WWW.CATWALKTOCASUAL.BLOGSPOT.COM

A sunshine of Fashion said...

it's a big news! congratulations! If you want go to my blog:)
http://asunshineoffashion.blogspot.it/

Unknown said...

Is arama sureci gercekten cok sinir bozucu olabiliyor, istedigin bir sektor olmasi cok guzel:) Yeni bir sehir yeni bir heyecan demek:) Hayirli olsun
Sevgiler