Sunday, August 25, 2013

Hiç Sorulmamış Sorular Tag

Herkese merhaba!
Uzun zamandır şöyle kişisel bir post hatta bir tag postu yapmamıştım çünkü artık blogumda konu dışı paylaşım yapmayı pek düşünmüyordum ve zamanım da yoktu. Ancak tagleyen sevgili Hazel olunca kıramam, yaparım :) Onun tag postuna ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz. Hadi sorulara başlayalım!

1.Nerede yaşıyorsun?
6 aydır İstanbul'da yaşıyorum ama aslen doğma büyüme İzmir'liyim ve öncesinde hayatım hep orada geçti.

 2.Medeni halin?
Bekarım ve halimden çok memnunum :)

3.Birinin ismi mi sana verildi?
Birinin ismi sayılır mı bilmiyorum ama annem bana hamileyken Aydan Şener'in bir televizyon dizisini takip ediyorumuş ve oradaki kızının adı da Damla'ymış, çok beğendiği için Damla olsun istemiş :)

4.Saç ve göz rengin nedir?
Kahverengi ve kahverengi sanırım :) 

5.Okuyor musun çalışıyor musun?
Okulum geçen sene bitti, şu an çalışıyorum. Ancak master yapmak gibi bir düşüncem var, ömür boyu öğrenci olmak isterdimmm :)

6.Fobilerin neler?
Somut olarak kanatlı korkum var, kanatlı hayvanların hepsinden korkarım (evet kelebeklerden bile). Onun dışında sevdiklerimi kaybetmekten çok korkuyorum, bencilce ama önce bir şey olacaksa bana olsun ben onların acısını görmeyeyim istiyorum.

7.Küçükken ne olmak isterdin?
Ne istemezdim ki! İlk önce dansözlükle başladı, ardından modaya olan ilgimle sürekli bir şeyler çizerken buldum kendimi ve modacı olucam diye düşünürken sonra futbola ilgimin artmasıyla "futbolcu"değil, "antrenör" olmak istedim hem de delicesine :) Sonra kendime gelmeye başladığımda avukatlığı düşünüyordum, sınav döneminde gastronomi okumak istedim ve kendime İşletme bölümünde buldum :) Şu an ne oldun derseniz net bir cevabım yok çünkü ucu çok açık bir bölüm ve şu an yaptığım işi tanımlayacak bir şey bulamıyorum :)

8.Sence en kötü makyaj hatası nedir?
Suratın solaryumdan çıkmış gibi olup, boyundan aşşağısının beyaz peynir kıvamında kalması :)

9.Hayatta yapmaktan nefret ettiğin ama mecburiyetten yaptığın şeyler var mı?
Tabi ki temizlik!

10.Asla yapmam dediğin bir şey var mı?
Piercing yaptırmam muhtemelen. 

11.Aklında kalan etkilendiğin bir film söyle.
Vow - Aşk Yemini

12.Sence sende eksik olan şey ne?
Rahatlık. Çoğu konuda aslında rahatım, kendimi çok kasmam ama fazla detaycı ve plancı biriyim bunlardan biraz kurtulup kafamı rahatlatmayı isterdim.

13.Sana yapılmasından en nefret ettiğin şey?
Tabi ki ikiyüzlülük.

14.Şu aralar yapmaktan en keyif aldığın şey?
Video çekmek ve video izlemek tabi ki :)



Hazel'e çok teşekkürler, umarım keyifle okumuşsunuzdur.



1 comment:

YUUGEN said...

şu an ev temizliğini bitirdim bir uzanayım dedim kiii Damla'cım kırmamış yapmış tagi :) Çook teşekkür ederim :)) Sen yaparsında zevkle okumaz izlemez miyim :))