Thursday, December 19, 2013

Kozmela.com ile Yılbaşı Makyajı ve Yılbaşı Fırsatları!

Herkese merhaba!
Yeni yıl heyecanı yaklaşırken ben ilk yılbaşı hediyelerimi Kozmela'dan aldım bile! La Roche Posay'in Toleraine Fondöteni ve Revlon'un Flirty isimli kendinden yapışkanlı kirpikleriyle tanıştırdılar beni. ( Çok teşekkürler Kozmela! )


Bu iki ürünü de kullanarak yaptığım Yılbaşı Makyaj'ını ve ürünlerle ilgili yorumlarımı merak ediyorsanız videomu izleyebilirsiniz. Fakat tekrar söylemeden geçemeyeceğim, bu fondöten bir harika! Şu ana kadar, Mac'den Clinique'e denediğim fondötenler içinde en ama en beğendiğim fondöten oldu! Kozmela'nın Yılbaşı İndirim Günleri kapsamında yapacağı indirimlerde La Roche Posay'in de %35 indirime gireceğini unutmayın ve bu fondötene mutlaka göz atın!




Kozmela'nın yılbaşı indirim fırsatlarını aşağıya ekleyeceğim takvimden, gün gün ve indirim oranları bazında inceleyebilirsiniz. Sanırım ben de kendimi tutamayacağım ve bir kaç marka için geceden alışverişe başlayacağım :)


Hepinize şimdiden musmutlu bir yeni yıl diliyorum!

XOXO




No comments: