Thursday, December 30, 2010

*2010 BİTERKEN...

2010 biterkeeeen, söylicek çok sözüm yok aslında amaaa,

* Bir kere bu yıl asla unutulmayacaktır benim için, Amerika ve New York hayalimin gerçek olduğu, bambaşkaaa ve hep özliyceğim zamanlar geçirdiğim bir dönemi yaşadım bu yıl içinde.. Aklıma gelmicek, tahmin edemiceğim, belki de hayatımda bir daha yaşayamıcağm şeyler yaşadım..
* Hayatıma giren çok değerlilerim oldu, Ecoşcicoşum, Gülşenim yatak arkadaşım, Gigi'm.. Kısaca Amerikadaki ailem :)

* Aşk değildi ama, çok farklı şeyler hissettim orada.. Çok güzel şeyler..  -J-

* Yıllardır içimde olan, yapsam mı yapmasam mı dediğim şeyi yaptım; blogumu açtım :)

* Ve en önemlisi; ailem, sevdiklerim, dostlarım hep yanımdaydı.. Sağlığım, huzurum, mutluluğum vardı.. Zaten başka neye ihtiyacı var ki insanın... :)

2011'in de en az 2010 kadar mutluluk, huzur, sağlık getirmesini diliyorum. Hem kendime, hem aileme, hem sevdiklerime hem de sizlere :)

♥ HERKESE MUTLU YILLAR ♥

No comments: