Sunday, April 28, 2013

OOTD : DIY Kolsuz Trençkot

Selamlar!
En sonki "outfit" postumun üstünden neredeyse 2 mevsim! geçti ve yeni bir postla tekrar döndüm. Sanırım bunda artık baharın gelmesinin, havaların mis gibi olmasının etkisi büyük. Hafta sonu havayı görünce resmen kendimizi sahile attık. 
Başlıktan da anlayacağınız üzere üzerimdeki ceket-yelek-trençkot ki kısaca kolsuz trençkot diyorum, eskiden uzun kollu bir trençkottu. Yaklaşık 2-3 sene önce ortaya çıkan ve çok revaçta olan kolsuz trençkot trendine bayılmıştım ve o zamandan beri böyle bir şey yapmak aklımdaydı. Ben de çıkardım kullanmadığım haki yeşili trençkotumu ve kollarını kestim, tam da istediğim gibi bir şey elde ettim. Beğendiniz mi? :)









DIY Lcw Trençkot - Gap Tshirt - Lcw Pantolon - Longchamp Çanta - New Look Espadril - Lcw Güneş Gözlüğü - Kolye Kadıköy Çilek Sokak'tan



XOXO!


No comments: