Tuesday, December 28, 2010

BUGÜN BEN ÇOOOOK MUTLUYUM :)

Nedenini bilmiyorum ama bugün peeeek çok mutluyummmm. Hem de İzmir'deki bu kapalı havaya ve deli gibi yağan, şemsiyem olsa da beni ıslatan yağmura rağmen :) Aslında bunun sebebi; bu dönem için nerdeyse yapılacak işlerimin bitmesi, yılbaşının yaklaşması, ablamın gelicek olması, bugün birazcık alışveriş yapmam olabilir :)



Bunlar Hotiç'den yeni cicilerimmm. Hotiç'de çok güzel indirim var kaçırmayın derim! Bunun dışında bir de bir çift oxford beğendim düz ama artık o da bir dahaki sefere. Bu arada Accessorize'da yağmur çizmelerinde indirim var, 55TL'ye düşmüş ve inanılmaz güzel desenleri varrr. Ben siyah ihtiyacım olduğu için onları es geçtim ama onlarda da çok aklım kaldı :( Ayrıca atkılarda %30 indirim, iç çamaşırlarında 3 al 2 öde kampanyası var.
Ne zamandır aklımda olan nail design olayı için bunlara ihtiyacım vardı. Şimdilik sarı ve kırmızısını aldım, ama pembe ve mavisi de çok güzel. Birşeyler dener denemez sizinle paylaşıcam :)

SON OLARAAAAAK :
DİKKAT DİKKATTTTTT! İZMİR'E "M.A.C" GELİYOOOOO!
(Bu haberin kesin ve güvenilir kaynağı Begolisam'a teşekkürler, sevgiler, öpücükleeeer)

No comments: