Monday, December 6, 2010

Mango Hüsranı & Outlet Alışverişi

Dün gece okuduğum Alışveriş Cini'nin indirim haberiyle, bugün hemen Mangoya koştumm. Yılbaşı için elbise arayışındayım. Ama kesinlikle hüsrana uğradım! Ne doğru düzgün bir indirim, ne de güzel bir elbise yoktu!Mangodan umduğumu bulamadım ama tabi ki Mango outlete de uğradım. Sanırım bu ara ceketmania oldum habire ceketlere bakıyorum ve 2 tanecik daha ceket aldım bugün.









Bu boyfriend ceketim. Dışı penye ama yumuşacık ve hafif çok rahaaat! Ayrıca astarının sevimliliğine ne demeli =)



Bu cekete görür görmez bayıldım! Alt rengi koyuuuu yeşil çok belli olmasa da :)
Hı bi de bugün fal baktırdım. Çok meşhurmuş diye gittik, dinledik, geldik ama beni hiç memnun etmedi açıkçası. Aklımda kalan tek tük şey var, mesela bu ayın 13'üne dikkat edecekmişim. Bakalım beni ne bekliyor o gün..

No comments: