Wednesday, March 16, 2011

FASHION IS THE HEALTHIEST MOTIVATION FOR LOSING WEIGHT...

... demiş yaşayan efsane Karl Lagerfeld.

Kendi adıma çok doğru bir söz bu, moda benim için inanılmaz güçlü bir motivasyon haline geldi. Tabi ki en önemlisi sağlıklı olmak ama sonuçta bu iradeyi korumak için de motivasyona ihtiyacı var insanın. Ben kendiminkini seçtim ve zayıflamak adına birşeyler yapmaya karar verdim. Her zaman bir şekilde başlayıp en ufak bir bahaneden bitirirdim, beni tanıyanlar bilir :) Ama bunu burada yayınlayıp sizlerle paylaşmak bana bu konuda daha bi sorumluluk veriyor. Şimdi sizlere sunacağım bir sonuç olduğunu düşünerek hareket edicem, işte bu da kendi kendimi zorunlu kılarak bana çok yardımcı olucak bence :) Artık yediklerime dikkat ediyorum ki daha da düzenli bir hale getiricem bunu.
Hı bu arada her gün ne yedim, ne yaptım gibisinden diyet günlüğü haline getirmicem burayı ama dediğim gibi bunu paylaşmak benim için ekstra bir motivasyon kaynağı olucak :)

Ve tabi spor yapıcam,
Evde kondisyon bisikletine başlıyorum..

Şimdi postumu yazıp hemen spora gidiyorum ve bana "bol iradeli" günler dilemenizi istiyorum :) Ee tabi benim gibi bu yola çıkanlara da boool boool irade diliyorum..

Kisses,
D.

2 comments:

What's Next said...

ne kadar da doğru demiş Karl Lagerferd :) ben de spor yapmaya başladım ve yeni mottom bundan sonre budur! :D

New York Lover D. said...

Hadi bakalım son gaz devam o zaman :)