Tuesday, March 1, 2011

BAHARIN İLK GÜNÜNDE...


Bugün 1 Mart, bahar aylarının ilkinin, ilk günü..


Ve dünden beri blog yazarlarının, okuyucularının hararetle tartıştığı, karşı çıktığı "blogpsot'a giriş yasağı" bugün daha da alevlendi bence. Olayı hepiniz zaten biliyorsunuz, o yüzden açıklama gereği duymuyorum ama olayı Digiturk'e yüklemek de çok yerinde değil bence. Çünkü onların da şikayet ettiği gibi kendi maç yayınlarını, onların emeğini başkalarının izinsiz yayınlaması hiç adil değil. Nasıl biz kendi blogumuzdaki yazıların, görsellerin izinsiz paylaşılmasından rahatsızlık duyuyorsak onlar da bu konuda haklı. Ancak asıl mesele, bizim gibi konuyla tamamen alakasız insanların mağdur olması. Bu sorunu ortadan kaldırmak için Digiturk kendi birşeyler yapmalı.

Aslında burda mesele Digiturk de değil, blogspot'a giriş yasağı da.. Mesele yasak üstüne yasak getiren, özgürlüğü nerde kısıtlarız, beyinleri nasıl durdururuz, yeni fikirleri nasıl bloke ederiz diyenler..
Ve daha da acınası olan, yüzyıllar boyunca Dünyayı dize getirmiş bir soyun devamı olan bizleri, dünyada eşi benzeri görülmemiş jeopolitik ve jeofizik özelliklere sahip, günümüz dünya devlerini kıskandıran bu cennet vatanda daha da sığlaştırmaya, yobazlaştırmaya çalışanlardır. İşte mesele budur...

Ben başka bir sayfaya geçmediğim sürece yazı yazamıycağıma değil, beni blog açmaya, birşeyler paylaşmaya teşvik eden pek çok bloga ulaşamıycağıma üzülüyorum..


Bunun bir kaç çözümü var, DNS ayarlarını değiştirmek, wordpresse geçmek ya da .com uzantılı adres almak... Şu an ben de ne yapıcağma karar vermiş değilim ya bakalım ne olucak..


Evet, bugün baharın bu ilk günü, benim camımdan güneşin girip bilgisayar ekranını parlattığı, baharı hissettiğim bu günde böylesi bir haber inanın çok ama çok can sıkıcı ! 

2 comments:

ezgi yaman said...

üzülme bebeğim...Dün giremiyordum ama bu sabah bloğuna girebiliyorum.Bu şekilde komik yasaklarla bir yere varılmayacağını anlayacaklar...Sevgiler

New York Lover D. said...

aaaaa çok ilginç, dün gece giremezken şu an ben de girebiliyorumm. Anlamadım hiç birşey! Bu arada yorumun için çok teşekkürler canım umarım en kısa zamanda bu tür saçmalalıklardan komple kurtuluruzz