Tuesday, June 5, 2012

Pastel Kokulu Oje Denemeleri

Nihayet mis kokulu ojelerime kavuştum. Gratis'de görünce beni en cezbeden bu 4 rengi aldım. Aslında kahverengiyi sırf kokusundan, mint yeşilini ise nane kokusunu sevmesem de renginden dolayı aldım :)


Chocolate coffee mükemmel kokuyor, bayıldım!
Mint rengine hasta olup aldığım bir renk ve koku konusunda çok başarısız, hiç kokusu yok ben söyleyeyim :)
Coconut çok başarılı! Rakı beyazı renginde ve kokusuna inanamazsınız, o kadar elimi yıkadım 3 gün rahat dayandı kokusu.
Grapefruit tam yaz rengi ama koku konusunda o da başarısız sayılır, yok gibi.


Benim almadığım direk renkler ise ananas kokulu limon sarı, tarçın kokulu simli bronz ve portakal kokulu turuncu. Belki yakında onlar da eklenir koleksiyona :)

Kisses,
New York Lover D.

8 comments:

lacivertojelikız. said...

ay ay ay çok güzel görünüyorlar ben de gidip almalıyım :)

Cailin´s Place said...

love them all!Kisses!

zezee said...

dun bende gratise gittim ama hic kalmamis.. demek ki hepsini sen almissin(: hehe saka bi yana bende denemek istiyodum ciko ve ananasi tavsiyelrini dinlicem

New York Lover D. said...

lacivertojelikız, al tabi :)

Cailin's Place, thanks, xo :)

zezee, hahaha :) al al çikolatasılı hele süper :)

Un peu de tenue ! said...

Mint rengine bayiliyorum :))

Steven Brown said...

It is so awesome to see great style :) . I am now following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW at your will. Hope to hear from you soon.

Rococosh said...

neeey kokulu mu ben nasıl farketmedim koşuyorum en yakın kozmetikciye heheh MUCX

New York Lover D. said...

Un peu de tenue !, ben deee :)

Steven Brown, thank you

Rococosh, aaa nasıl kaçar senden hemen denemelisin fıstık :)