Saturday, July 28, 2012

Nazan Eksen Pauwels

Bir kaç gün önce, adını daha önce de duyduğum mücevher tasarımcısı Nazan Hanım'dan bir mail aldım. Blogumu çok canlı, enerjik bulduğunu ve beraber bir çekim yapmak istediğini belirtti. Tabi çok sevindim, çok istedim ama ne yazık ki aramızda mesafeler olduğundan gerçekleştiremedik. Bu durumda da bana, özellikle İstanbul'daki takipçilere (ulaşabilecekleri için) Nazan Hanım'ın tasarımlarını ve ürünlerini bulabilecekleri satış noktalarını bildirmek düştü :) 

I received an e-mail from Nazan Eksen Pauwels who is an jewelery designer from Holland a few days ago. She was asking me for a photo shooting with her products. I became really happy and wish we could do, but we're not living closely. So only thing I can do is informing you about her and her designs.


Nazan Hanım, Hollanda'da yaşıyor ve çağdaş elit kadına yönelik hazırladığı ürünlerle orada 3 sergiye imza atmış bile. Sık sık İstanbul'a geliyor ve ürünleri İstanbul'da Park Hyatt / Galeri Maçka'da, Building Store Erenköy'de ve Akmerkez Pop Up Store'da satılıyor.

She has already presented 3 exhibitions in Holland and and her products are sold at Park Hyatt / Galeri Maçka, Building Store Erenköy and Akmerkez Pop Up Store in İstanbul.


Yurt dışında ise Hollanda'da Enschede ve Deventer'de ürünlerini bulmanız mümkün. Ben tasarımlarını çok beğendim. Sade ve şık! Özellikle patili kolyeler favorim oldu :)

Enschede and Deventer are the two spots in Holland where her collections are sold. I really like her designs, they are so chic and elegant!









2 comments:

Arzu durak said...

NewYork lover tesekkurler!!!!

cok zarif ve carpici.. Hem bu sayfanin sahibi olarak seni hem de tasarimciyi kutluyorum

New York Lover D. said...

Arzu durak, teşekkürler güzel yorumunuz için :)