Sunday, February 10, 2013

İndirimlr - Enmoda.com Sevgililer Günü Hediye Seçenekleri

İndirimlr.com'u bilmeyenimiz yok sanırım. Hatta avantajlı alışveriş fırsatlarından da çoğumuz yararlanıyoruz. Peki indirimlr.com'un pek çok avantaj sağladığı enmoda.com'u duymayan kaldı mı? Bence kalmamalı çünkü ben son zamanlarda bu siteden kendimi alıkoyamıyorum. Hazır sevgililer günü için ne hediye alacağım telaşı yaklaşıyorken bence siteyi sık sık ziyaret edin derim. Hatta dahası benim önereceğim şu aşağıdaki listeyi inceleyebilirsiniz :)

Erkek arkadışınız için :


Dynomighty Cüzdan 34.90 TL
Eğlenceli ve renkli!


Number 10 Gömlek 34.93 TL
Oduncu gömleğinin yakışmadığı bir erkek olamaz herhalde! :)


Nixon Saat 265.90 TL
Sade, klas.

Nautica Saat Seti 559.90 TL
Bütçesini biraz daha zorlayanlara alternatif :)


Erkek izleyecilerime de (eğer varsa) fikir vermek amacıyla en beğendiklerimi şöyle listeleyebiliriz.

Mehry Mu Çanta 595 TL
Bu aralar her yerde karşıma çıkan bu çantalar harika bir alternatif.


Kipling Çanta 160.30 TL
Daha sportif bir şeyler arayanlara ise Kipling'in eğlenceli çantalarını öneririm.

Melissa Ayakkabı 265 TL
Bir çift mis kokulu Melissa'ya bayılmayacak kız tanımıyorum :)

Twigy Bot 35 TL
Kış günlerinde sıcacık tutuyorlar!


Benim önerilerim dışında daha sayısız alternatife ulaşmak için buradan tık tık! :)

No comments: