Friday, March 1, 2013

DIY : Peeling

Bugün itibariyle bahar resmen gelmiş sayılabilir ama bu dışarıdaki buz gibi hava gerçeğini henüz pek değiştirmedi. Ama bu soğuk havada bakımımızdan eksik kalacak değiliz, hele ki soğuk hava dudaklarımızı çatır çatır kuruturken. Bu yüzden size uzun araştırmalar sonucunda kendim hazırladığım, denediğim ve çok beğendiğim dudak peelingi tarifimi gururla sunarım :) Şaka bir yana hem bloglardan, hem de youtube'daki yerli yabancı güzellik gurularından inceleye inceleye kendime şöyle bir tarif çıkardım : 

- 2 çay kaşığı vazelin
- 2 çay kaşığı zeytinyağı
- 1 yemek kaşığı bal
- 1 yemek kaşığı toz şeker


Even it's officially spring, it is still cold outside. So I do not want you to lag behind about skin care on these cold days and proudly share the recipe of my own diy lip peeling :) Here's the list after a long and intensive research through blogs and youtube videos :

- 2 teaspoons of vaseline
- 2 teaspoons of olive oil
- 1 tablespoon of honey
-1 tablespoon of sugar




Yapılışı diye bir şey anlatmıyorum zira tek yapmanız gereken hepsini bir kap içinde karıştırmak ve ufak bir parça alıp dudağınıza uygulamak. Ben eski bir krem kabımı kullandım, böylece kalanını rahatlıkla muhafaza edebiliyorum. Peelingi haftada 2 - 3 kere yapmanızı öneririm, bir de peelingten sonra dudak balmı kullanmanızı :)

It's quite simple, just mix all the ingredients in a bowl and apply on your lips. I recommend you to use an empty cream box, so you can keep the leftover. Dont apply this peeling more than 2 - 3 times a week and try to use a lip balm after the peeling :)



Keep following! :)

instagram - newyorkloverd
vine - newyorkloverd



7 comments:

Unknown said...

ne kadar pratik bir tarifmiş bu, en kısa zamanda deneyeceğim. bu arada merhaba, blogunu yeni keşfettim:)

sevgiler
itsirem.com

New York Lover D. said...

Helloo Irem, merhaba hoşgeldin o zaman :) kesinlikle denemelisin! :)

New York Lover D. said...

India, thank you :)

Fashion Dawgs said...

I'm going to try this out :)

Fashion Dawgs

New York Lover D. said...

Fashion Dawgs, let me know the result :)

Trendydolap said...

harika olmuş!

New York Lover D. said...

Trendydolap, teşekkür ederimm :)