Monday, April 29, 2013

InstaWeek #6



Bu hafta başında biraz farklı yerlerde bulundum. Sebebini belki açıklarım yakında :)



Moda sahilinde karşılaştığım bu graffitiliere sadece bakıp geçemedim, hemen fotoğrafladım. Aniden karşınıza çıkan bir parça sokak sanatı sizi de gülümsetmiyor mu? :)



Havanın güzelliğinden istifade edip kendimizi Moda sahiline attık. Kemal Usta'da waffle yemeden önce suçluluk duygusunu biraz yürüyüşle atlattık :)



Çileksiz gün geçirmez oldum, hatta işi abartıp mis gibi bir kase çilek şanti yedim. Pişman mıyım? Asla!



Hafta sonu espardil sezonunu açtık ablamla. Bu bile mutluluk sebebim şu aralar :)



Hafta sonu makyajımda kullandığım ürünler!



En lezzetli bağımlılık!



Hafta sonu alışverişinde kaptıklarım! Yakında yazısı ve videosu da gelecek :)


Herkese yeni, mutlu, harikaaaa bir hafta dilerim!


XOXO



No comments: