Monday, November 25, 2013

Ecotools Six Piece Essential Eye Set - 6 Parçalı Göz Fırça Seti


Herkese tekrar merhaba!
Ürün yazılarının yanında, fırçalarla ilgili düşüncelerimi belirtmek de istiyorum zira ben fırçalarla ilgili yazıları okumaya ve yeni fırçalar keşfetmeye bayılıyorum! Bugün çok ama çok sevdiğim Ecotools markasından, çok kullanışlı olduğunu düşündüğüm bir setten bahsedeceğim.


6 parçadan oluşan bir göz fırça seti.
Öncelikle Ecotools'tan biraz bahsetmek gerekirse, bu set dışında pudra fırçasını ve kapatıcı fırçasını her gün kullanıyorum ve çok memnunum diyebilirim. Bambu saplarıyla kullanışı çok rahat ve tüyleri inanılmaz yumuşak, yıkarken ya da kullanırken hiç bir dökülme yapmıyorlar. Bana göre oldukça kaliteli ve bu kaliteye göre uygun fiyatlı bir marka.


Sette 5 adet fırça ve bir adet fırça çantası var. Fırçalar normal fırça boyundan daha minik ve zaten bu sayede seyahatler için çok pratik olacağı kesin! Setin içindeki fırçalara gelirsek :
- Large eye brush
- Angled crease brush
- Highlighter brush
- Smudge brush
- Petite eye shading brush


Oldukça büyük bir uca sahip olan large eye brush, tüm göz kapağınıza far uygulamak için kullanılıyor. Krem farlarda çok kullanışlı olmayabilir fakat toz farlar için ideal olduğunu düşünüyorum.



Angled crease brush, "crease" bölgesi dediğimiz, tam kaş kemiğinizin altına yani genellikle gölgeleme yaptığınız kısma far sürmek için kullanılıyor. Kesik uçlu olduğu için gölgeleme işlemi için ideal olduğunu söyleyebilirim.



Her ne kadar higlighter brush olarak geçse de, ben bu fırçayı kaş altını aydınlatmaktan ziyada karıştırma fırçası olarak kullanmayı tercih ederim. Bence tam bu iş için üretilmiş :)



Smudge brush, dağıtma fırçası olarak geçiyor. Buğulu bir görünüm elde etmek istediğinizde farınızı sürüp bu fırçayla dağıtabilirsiniz. Bunun yanı sıra kalem uçlu fırçalara yakın olduğu için, bu şekilde de kullanılabilir.



Bu minik, şirin fırça tam bir joker bence. Göz pınarına ve kaş altına aydınlatıcı uygulamakta kullanılabilir. Bununla beraber göz kapağına far uygulamak için de çok kullanışlı olacağını düşünüyorum.


Kısacası her bir fırçası çok kullanışlı ve sık sık kullanacağım gibi görünüyor. Ben bu seti Watsons'tan %25 indirimle 25 lira civarına aldım. Elime geçen 5 farklı fırçayı ve onların çok yönlü işlevlerini düşününce bence çok ama çok uygun bir fiyat. Zaten çok beğendiğim ve kaliteli bulduğum bir markaya ait bu kadar kullanışlı bir set olunca, size de önermekten kendimi alamıyorum  :)


XOXO







1 comment:

Unknown said...

uygun fiyatlı bir karıştırma fırçası arıyordum sanırım bu yazından sonra ecotools alıcam :)