Wednesday, November 27, 2013

Wishlist #6


Son zamanlarda kozmetik adına çığ gibi büyüyen bir wishlistim var. İçlerinden en en en öne çıkan bir kaç tanesini sizinle de paylaşmak istiyorum, belki evren de üstüne alınır falan :)


Urban Decay Naked 2 Palet
Sanıyorum ki bu postu okuyan herkesin ya kozmetik koleksiyonunda ya da benim gibi wishlistinde vardır bu palet. Şu renklerin güzelliğine bakar mısınız!? Bundan önce çıkan Naked ve henüz piyasaya sürülen Naked 3 de harika renklere sahip olsa da, hepsinin renkleri birbirine çok yakın ve içlerinden birini seçmem gerekse kesinlikle Naked 2'yi seçerdim! Ufak bir sorun var ki Türkiye'de satılmıyor!




Rimmel London Wake me Up Fondöten
O kadar övüldü ki, denemezsem çatlayabilirim! Bu kadar net. :)





Nyx Allık - Summer Peach
Nyx'i ürünleri her daim çok sempatik ve güzel görünmüştür gözüme her ne kadar hala hiç birini deneyememiş olsam da! Allıklarından "Summer Peach" youtube'da takip ettiğim yabancı vloggerların pek çoğunun sahip olduğu, benim de izleye izleye aşık olduğum bir renk. Douglas'ta Nyx satıldığını yeni öğrendim fakat zaten çok az şubesi var ve gittiklerimde Nyx ürünlerini bulamadığımdan bu allık hala wishlistimde!



Nyx Soft Matte Lipgloss
Yine Nyx markasına ait bu mat parlatıcılar çok gözümden geçiyor, ne zaman nasıl sahip olacağımı bilemesem de! Dudaklarım çok kuru olduğu için mat ruj kullanamıyorum fakat bir parlatıcı sürüp sonucunda mat görünüm elde etme fikri çok aklımı çeldi diyebilirim. Hangi rengi olursa olsun, denemek istiyorum!



Nars Sheer Glow Fondöten
Nars'ın parlak bitişli bu fondötenini, yine youtube'da takip ettiğim pek çok kişinin makyajında çok çok beğendim. Yağlı bir cildim olmadığı için rahat kullanabileceğimi düşünüyorum. Bence çok sağlıklı ve ışıl ışıl bir cilt sunuyor, harika!



Bourjouis Chocolate Bronzer
Özellikle vücut bakım ürünlerinde çikolata kokusuna hasta olan ben, bu ürünü görür görmez gözlerimden kalpler çıkmaya başladı. Tam da şöyle güzel bir bronzer arayışındayken bu ürünü fark etmiş olmam, yeni bir aşkın doğacağına işaret olabilir! :)



Mac Diva Ruj
Sonbahar - kış için en sevdiğim makyaj trendinin koyu rujlar olduğundan bahsetmiştim sanırım. Fakat hala tam olarak "bu" dediğim bir bordo ruj bulamadım. Diva'nın şu ana kadar bu anlamda en beğendiğim renk oldu, bir de kendimde denedikten sonra kesinlikle sahip olmak istiyorum!



Bazılarına yakın zamanda sahip olmayı umuyorum, bazılarını biraz daha sonraya bırakıyorum. Sizin son zamanlarda wishlistinizde neler var?



XOXO






2 comments:

Mertör said...

diva'yı acayip severek kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim :)

bircanın renkli dünyası said...

merhaba sızı bergüzar körele benzettim ve bayıldım sıze *-*