Monday, February 28, 2011

OSCAR TÖRENİNDEN "DETAYLAR"

Sabah saat 7'yi gösterirken Oscar Töreniyle ilgili ilk postumu yapmıştım bile. Ama uykusuzluktan değinemediğim bazı detayalar var. Meselaaaa...


Elbisesini ten rengine hiç yakıştırmasam da, kim ne derse desin saç, makyaj ve küpe bütünlüğüyle Mandy Moore'a bayıldımmmm. Bu konuda en beğendiğim ünlü oldu.


Gwyneth Paltrow en beğendiğim ilk 4'lüye girmekle beraber, saç ve makyajını en beğendiğim 2.isim oldu. Çok sade ve duru bir güzelliği yok mu?


Ve gecenin favorilerinden Cate Blanchett, her zamanki güzelliğiyle saç ve makyaj konusunda çok başarılı.


Bazılarının hiç beğenmediği, bazılarının çok beğendiği Scarlett'i hem kıyafet, hem saç, hem de makyaj konusunda çok beğendim. Yeni saç modeline bayıldım, tekrar söylüyorum :)


Diğer bir favorim, "Black Swan" Natalie. Elbisesini zaten çok yakıştırmıştım, saç - makyaj ve küpelerini de çok beğendim. Hamilelikten mi olsa gerek bilmiyorum ama son zamanlarda çoook sevimli olmadı mı :)


Çoğunuzun favorisi olan Mila Kunis de saç, makyaj ve takı seçiminde çok başarılı. Romantik topuzu Elie Saab imzalı elbisesiyle çok uyumluydu.


Saçı, makyajı, kolyesi ve dekoltesiyle Celine Dion, yaşına uygun bir şıklık içindeydi.


Amy Adams, 1.35 milyon dolarlık mücevheriyle geceye damgasını vurdu. Ben o parıltılı elbisenin üstüne, bu takıların çok abartı olduğunu düşünüyorum. Ancak saçı ve makyajına söyliycek sözüm yok, şahane!


Beni hayal kırıklığına uğratan ilk isim Nicole Kidman. Elbisesini hiç beğnemediğim gibi saçı da çok başarısız ve onu olduğundan yaşlı göstermiş. Tek olumlu yanı sade makyajı.


Diğer bir isim Anna Hathaway oldu. Gecenin sunucusu olarak tam 7 kostüm değiştirdi ancak geceye gelirken giydiği Valentino elbisesini hiç yakıştırmadığım gibi saçını da kesinlikle beğenmedim. Bu arada bu kızın ağzı ve dişleri bu kadar büyük müydüüüüüü? :)