Saturday, October 8, 2011

Paris Fashion Week '11 Vol.1

Milan Moda Haftası için söylediklerimi geri almam gerekicek sanırım. Çünkü Paris Moda Haftası kesinlikle en iyisi, en müthişiydi! :)

I guess i have to eat my words about Milan Fashion Week, cause Paris Fashion Week was the best and the most fabulous one! :)


Elie Saab


Elie Saab her zamanki gibi müthiş şıklığını koruyor. Payetlerle canlandırdığı ten renk elbiseler o kadar güzel ki, hepsine ayrı ayrı bayıldım. Favorilerimden biri kesinlikle!


Stella McCartney


Düz kesimler ve sade modellerin yanı sıra kumaşların kenarındaki kıvrımlar Prada'yı anımsattı bana :)


Chanel



Takdir edersiniz ki Chanel'i tek kolaja sığdırmak mümkün değil :)  İncilerin sık sık yer aldığı, beyazın başrolde oynadığı bu koleksiyonun tamamını beğenince neredeyse tüm parçalara yer vermek istedim.


Sonia Rykiel


Sonia Rykiel, kendine has tarzıyla renkleri birleştirdiği hoş bir koleksiyon sunmuş bu sezon.


Miu Miu


Koyu renklerin hakim olduğu Miu Miu'da mini pelerinler ve pelerin ceketler dikkat çekiyor. Dantel detayları da çok hoş!


Jean Paul Gaultier


Maskülenliğin ve feminenliğin çok güzel harmanlandığı bu koleksiyonu da çok beğendiğimi söyleyebilirim.


Kenzo


Kenzo'da düz kesimler ama bol bol renk ve desen vardı. Düz renkleri daha çok beğendiğimi söylemeden geçemiycem!


Thierry Mugler


Asimetrik kesimlerin ve dekoltenin sıkça kullanıldığı bu koleksiyonda gösterişsiz renkler ve iddialı modeller çıkıyor karşımıza. Beğendim mi, evet!


Balmain


En beğendiğimi en sona sakladım tabi! Balmain yine etkisine aldı, sardı sarmaladı hatta beni :) Deriler mi desem, altın rengi işlemeler mi desem, modellerin asilliği mi desem.... Her biri tek kelimeyle müthiş! :)


~
Kisses,
New York Lover D.

4 comments:

Unknown said...

Hepsi birbirinden güzel..Ama en çok Balmaini beğendim.Paylaşımın için sağol.. :)

http://fikrimdenfirlayanlar.blogspot.com/

GoNcha GoNcha said...

Yogunluktan Paris Moda haftasini takip edememistim. Harika bir ozet oldu bana. Tesekkurler.

http://gonchagoncha.blogspot.com/

New York Lover D. said...

Butik Merve, kesinlikle ben de :)

Goncha Goncha, çok sevindim o zaman :)

What's Next said...

seçimlerin şahanee, elie saab da döktürmüş bu sefer :D

çekilişim vaar, katılmak istersen :)
http://edankb.blogspot.com/2011/10/ilk-cekilisim-my-first-giveaway.html