Tuesday, October 11, 2011

Paris Fashion Week '11 Vol.2

Hakaan


Paris Fw'teki gururlarımızdan biriyle, Hakaan'la başlıyorum 2.parta :) Tam Hakan Yıldırım'ın çizgisini yansıtan çok güzel bir koleksiyon sundu. Siyah ve beyazın asilliğiyle, minimal çizgilerle çok güzel her bir parça!


Paul & Joe


Safari ve Afrika esintileri getiren bu koleksiyonda renklere ve desenlere bayıldım! Ayrıca önümüzdeki sezon da sık sık görüceğimiz doreler bu defilede de göz alıyor!


Yves Saint Laurent


Bahar - yaz sezonuna, göre koyu renkleri tercih eden YSL defilesini çok beğenmedim.


Nina Ricci


Nina Ricci'nin her zamanki güzel tasarımlarına müthiş renkler ve desenler eşlik etmiş, ortaya da böyle güzel parçalar çıkmış :)


Chloé


Soft renklerin ve yumuşak çizgilerin hakimiyet sürdüğü Chloé defilesindeki sade parçalar çok hoşuma gitti :)


Balenciaga


Biraz maskülen tarzıyla, tam kendine has bir koleksiyon sunmuş Balenciaga. Beğendim mi, evet :)


Valentino


Oh la la! İşte favorilerimden biri, Valentino. O danteller ve tüller birlikte kalbimi fethederken, renklerin güzelliği de ayrıca beni büyüledi. Çoook beğendim! :)


Louis Vuitton


LV, önümüzdeki bahar sezonu için lady-like tarzda, hanım hanımcık bir koleksiyon hazırlamış. Renkler ne kadar güzel! Ayrıca bebe yaka detayını çok sevdim!


Celiné


Celiné, kendine özgü minimal çizgileriyle bizi pek şaşırtmıyor. Sade ama şık!


Isabel Marant


Biraz spor, biraz salaş ve biraz da feminen! Çok mu beğendim ne :)


P.S. Paris FW postları bitti sanmayın! Son bir post daha geliyoor :)

~
Kisses,
New York Lover D.

2 comments:

Unknown said...

Vaayy vaay bayıldım hepsinee:)

Nazlı Babaoglu said...

fazla güzeller ! ;)