Tuesday, May 7, 2013

InstaWeek #7



Bu hafta en çok kullandığım makyaj ürünleri. Nude Tude zaten baş tacım, elimden düşmüyor :)



Hafta içi Suadiye Caffe Nero'da yan masamıza böyle bir misafir geldi :) 



Ufak bir alışveriş yaptım, detayları yakında paylaşacağım. Fakat şunu söylemeden geçemeyeceğim; Lush'tan alacağınız bu patili sabunların gelirinin tamamı hayvan barınakları yararına bağışlanmış olacak! Gidin ve alıııın! :)



Brownie'yi yapmadım ama sunum tamamen benim eserim :)



Bu makyajın videosunu çektim, tabi fotoğraflamadan olmaz :) Videoyu izlemek için buraya tık tık!



Haftayı böyle lezzetli sonlandırdık. Bağımlıyııııım! :)



XOXO!



2 comments:

YUUGEN said...

yaaa ama neden :) Instegramdan da takipdeyim zatem orda ilk gördüğümde kriz geçirmiştim :)
Afiyet olsun...
Sevgiler,
hazioz.blogspot.com

New York Lover D. said...

hazel çelik, hihihih aşerdim resmen, buna hayır diyemiyoruuum :)