Thursday, May 9, 2013

Nisan Ayında Aldığım Ürünlerle İlgili Yorumlarım

Herkese merhaba!
Nisan ayı içinde aldığım ürünlerle ilgili yorumlarımı belirttiğim bir video çekmiştim. İlk kez bu tarz bir video çektim ve bunu her ay sonunda yapmayı düşünüyorum. Çünkü aynı ürün için farklı kişilerden pek çok soru geliyor ve böylece toplu bir cevap vermiş oluyorum hem de size tavsiye edeceğim ya da edemeyeceğim ürünleri anlatıyorum. Bu ay içinde ilk kez aldığım, denediğim ürünler aşağıdaki gibi. Hemen anlatmaya başlıyorum :)


1.Flormar Light Summer serisi : Bu seriden 3 renk aldım, örnek olsun diye sadece birini koydum. Renkleri çok güzel diye aldım fakat o kadar opaklar ki, 3 hatta 4 katta anca renk veriyorlar ve ben o şişede gördüğüm rengi yine elde edemiyorum tam anlamıyla. O yüzden bu seriden başka renk almam ve çok da tavsiye etmem.

2.Down Under Naturals Argan Oil Sıvı Saç Kremi : Bu ürünü anlatmak için sabırsızlanıyordum. Önceden de belirtmiştim, bu kremi ablam aldı fakat ben de size yorumlamak için bir kaç kere kullandım. İlk kullanımdan itibaren saçınızı yumuşacık yapıyor ve tarak resmen kayıp gidiyor saçınızdan. Bence kesinlikle alınmalı!

3.Watsons Vücut Peelingi : Bu ürünü henüz 2 3 kere denedim. Lifle kullandığımda çok iyi sonuç almadım ama elimde sürdüğümde peeling tanecikleri daha çok işe yaradı. Hatta duş eldiveniyle kullanırsanız daha da güzel olur. Böyle bir ürün arıyorsanız öneririm, ama bir "must have" değil :)

4.Watsons Çamur Maskesi : Bu ay içinde alıp da en çok beğendiğim ürün kendisi. Sürdüğünüz andan itibaren yumuşacık bir cilt elde ediyorsunuz. Beklerken kuruyup cildinizi gerginleştiriyor ama duruladığınız anda bebek cildine sahip oluyorsunuz. Bittikçe alacağım bir ürün.

5.Bourjouis Healthy Mix Concelear : Bu ürünü zaten favorilerimde de anlatmıştım. Çok güzel bir kapatıcı, kurutma ya da çizgilenme yapmıyor. Daha iyisini bulana kadar kullanırım :)

6.Mac Select Spf 15 Fondöten : Bu benim ilk Mac ürünüm demiştim zaten. Bence çok çok güzel bir fondöten. Kapatıcılığı muazzam, yüzünüzü boğan bir yapısı yok ve gayet kalıcı. Elca'dan 25 liraya alınca daha da bir güzel geldi :) Kesinlikle önereceğim bir fondöten. Fakat hem yoğun bir yapısı olduğundan, hem de yazın fondöten kullanmayı sevmediğim için sonbahara kadar kaldırıyorum bunu.

7.Mac Pro Lash Rimel : Bu rimeli sadece fiyatı uygun diye Mac'in bir rimelini denemek adına aldım ama çok da bir şey vaad eden bir rimel değilmiş. Sadece biraz kıvrım verip kirpiklerinizi belirginleştiriyor. Piyasada bundan çok daha uygun fiyata, çok daha güzel rimeller var. Kısaca pek tavsiye etmem.

8.Essence rujlar : Essence'in rujlarını bu kadar geç fark ettiğim için üzülüyorum. Kremsi yapıları, renkleri, mis kokularıyla en sevdiğim rujlarım oldular. 

9.Maybelline Jel Eyeliner : İlk kez jel eyeliner denemek için bunu almıştım, iyi ki de almışım. Bunu aldığımdan beri likit eyelinerıma el sürmüyorum diyebilirim :) Hiç dağılmıyor, kullanımı çok kolay ve çok da bereketli bence.


Geçtiğimiz ay içinde aldığım ve ilk kez denediğim ürünler hakkında işte böyle düşüncelerim. Gelecek aylarda da bu yazılarla burada olacağım.



XOXO!



2 comments:

YUUGEN said...

Maybelline Jel Eyeliner YKM'de sanırım 11 TL di. Ama eşim sağolsun hadi çıkalım hadi çıkalım dedi dedi durdu !! Alamadım çıktık anneler gününde alacağım inşallah :)
Sevgiler, hazioz.blogspot.com

New York Lover D. said...

hazel çelik, ben aldığımda 20küsürden 18e düşmüştü ama anneler günü indiriminde düşer yine, çok güzel gerçekten öneririm :)