Monday, May 13, 2013

InstaWeek #8




Haftaya Dukan'ı okuyarak başladım ama henüz diyete başlamadım, kitap bitsin öyle :)



Hazır diyete başlamadan tatlıya saldırmış durumdayım :) Cookshop'ın magnoliasını denemeyi çok istiyordum, nihayet yedim, çok mutluyum!



Amazon'dan sipariş verdiğim Real Techniques fırça setim geldiiii! Yakında detaylı videosu ve yazısı burada olacak.



2 senedir görmediğim, canlarımla nihayet buluştuk. Bu sohbete J'adore'un muhteşem tatlıları da eklenince unutulmaz bir akşam oldu :)



Hafta sonu Pinkberry'siz olmaz!



Son 3-4 gündür İzmir'den misafirimiz var. Kuzenciğim geldi, tabi her gün gezmelerdeyiz. İnanılmaz yoruldum ama çok da güzel vakit geçirdim ve çok güzel şeyler aldım. Yakında bahsedeceğim :)



Hafta sonunu minnoşumuzla öpüşe koklaşa bitirdik :)



XOXO!



3 comments:

YUUGEN said...

Dukan diyetin altında oldu mu şimdi bu fotolar Damla :)
Bu arada Brandium'da krispy kreme vardı hemen CHOCOLATE ICED WITH SPRINKLES'a saldırdım muhteşemdi aklıma sen geldin :)
Sevgiler, http://hazioz.blogspot.com/

New York Lover D. said...

hazel çelik, hihihih :) daha başlamadım ama canım diyete başlamadan yiyorum sanırım bol bol :) bu arada cuma ben de brandiumdaydım hem de krispy'ye de gittiiiiiim :) sen pazar gittin sanırım değil mi?

YUUGEN said...

Evet pazar günü ordaydık bizde :) bu arada fırçalar muhteşem görünüyor yazısını bekliyorum xoxo :)