Friday, September 23, 2011

New York Fashion Week '11 *Vol.2

Kaldığımız yerden devam...

Marc Jacobs


Marc Jacobs benim için sönük geçti, pek aklıma kazanan bir parça da olmadı.


Oscar de la Renta




Tamamen beğendiğim bir diğer koleksiyon da Oscar de la Renta! Parlak, şaşalı, kabarık etekler, taftalar... Hepsi rüya gibi! İlk resimdeki hem altta hem üstte ortadaki elbiselere bayıldımmm!


Proenza Schouler


Proenza Schouler, her zamanki tarzını yansıtan tasarımlarla podyumda. Çizgili, deri etek koleksiyonda en dikkatimi çeken parça!


Ralph Lauren 


Ralph Lauren'i çok beğendim! Beyazlar podyumda salına salına giderken, soft renkler de ona eşlik ediyor. Yeşil şifon gömlek favori parçam olurken, krem rengi şortlu takım beni mest etti.


Rodarte


Hardal ve mavi tonlarını sıklıkla kullanan Rodarte'nin tasarımlarını çok beğendim. Özellikle belden kemerli modeller çok hoşuma gitti :)


Tommy Hilfiger


Renkleri ve asimetrik desenleriyle Tommy Hilfiger çok hoş tasarımlar sergilemiş. Asimetrik desenli mayo ve panço elbiseler favorim!


Vera Wang


Vera Wang beni hiç şaşırtmıyor ve rüya gibi elbiseler sunuyor bize. Uçuş uçuş eteklere ve renklere bayıldım.


Zac Posen 


İşte en beğendiğim koleksiyon! Zac Posen harikalar yaratmış! Yeşili, siyahı, bordoyu o kadar güzel kullanmış ki... Her bir parça favorim olmayı haketti!


New York Fashion Week'i tüllerle, taftalarla, kabarık eteklerle ve cıvıl cıvıl renk ve desenlerle kapatırken, bir sonraki yazıda London Fashion Week'ten en beğendiklerimi size sunucam. 

Sizin New York'tan favorileriniz neler?

After New York Fashion Week, I'll show you my besties from London Fashion Week.
So which ones are your favs. in New York?

~
Kisses,
New York Lover D.

5 comments:

EazyEee said...

süpersin :)

xoxo

New York Lover D. said...

EazyEee, çok teşekkürler beğendiysen ne mutlu bana :)

deniz saatçioğlu said...

Ne guzel ozet olmus, ellerine saglik.Benim favorim Zac Posen ve Oscar De La Renta ama giyilebilir olarak da Tommy Hilfiger i cok begendim.

denizsaatcioglu.blogspot.com

Clara Turbay said...

I like this blog so much. I hope you can check out mine.

http://paquetevistasbien.blogspot.com

Katia said...

I adored the oscar de la renta collection!! nice blog :)