Friday, September 16, 2011

IFW Besties

Geçen hafta İstanbul'da muhteşem bir moda haftası gerçekleştirildi. Bu süre zarfında sessiz kaldığıma bakmayın, çünkü o sırada bloglardan defileleri takip etmekle meşguldüm :) Tüm koleksiyon fotoğraflarını paylaşıp size 762639.baskı yapmayı düşünmüyorum ama favorileri defilelerimden favori parçaları da sizinle paylaşmadan duramam :)

Last week, we had an amazing fashion week in Istanbul. I was quite silent last week but I was busy with following fashion shows :) Im not sharing all collections showed, but I need to show my favs. from fashion weeks to you :)



adL & Cengiz Abazoğlu

Cengiz Abazoğlu imzalı bu elbise tüm haftanın ardından aklıma kazınan ilk elbise oldu. Görür görmez ilk düşündüğüm, bu elbise benim gelinliğim olmalı oldu! :)))








Cengiz Abazoğlu imzalı adL defilesi bence mükemmeldi. Uçuş uçuş elbiseler, renkli abiyeler tam da C. Abazoğlu'nun tarzıydı ve defilenin yıldızı "beyaz"dı.


Tuvana Büyükçınar








Tuvana Büyükçınar'ın muhteşem defilesinde tüller, danteller başroldeydi. Gömlek-yaka ayrıntıları ve omuz dekoltesi de dikkat çekici diğer detaylardı. Sanırım bir koleksiyondaki istisnasız tüm parçaları beğendiğim tek defile oldu :) Şu koleksiyondan herhangi bir parçaya sahip olmayı ne çok isterdim!


Gamze Saraçoğlu

Yine rüya gibi bir koleksiyon ve benim favorim alttaki kırmızı elbise.












Gamze Saraçoğlu da koleksiyonunda diğer pek çok tasarımcı gibi "monocolor" trendini kullanmış. Ayrıca yine tüller ve satenler podyumun baskın ögeleri. Kesinlikle çok beğendim!


Kisses,
New York Lover D.

kaynak:markafoniblog, trendyolblog, modapedia

No comments: