Sunday, September 4, 2011

Roses are pink!

Uzuuun bir aradan sonra yeni outfit postuma hoşgeldiniz :)
Bu aranın pek çok sebebi vardı ama en önemlisi anneannemin 1,5 aydır hastanede olması, benim sürekli hastaneye gidip gelmem ve kendi sağlık sorunlarımla ilgilenmemdi. Neyse ki bunları yavaş yavaş geride bırakıyoruz ve benim için çok da eğlenceli geçmeyen bir yazın sonuna geliyoruz; en sevdiğim aylardan birine, Eylüle.. Bir an önce okul açılsın istiyorum ki İzmir'ime, normal hayatıma ve arkadaşlarıma kavuşıyım :)

Welcome back to a new outfit post after a long time :)
I know i've omitted my blog but my grandma is treated at the hospital for more than 1 month and i was dealing with my health issues too. Whatever.. Summer is almost passed and i even couldnt enjoy it. I wanna go back to Izmir and turn back to my routine life as soon as possible :)



Yeni sandaletlerimi bile aldığımdan beri ilk kez giyebiliyorum! :) Ve bu arada uzun zamandır istediğim Longchamp çantaya sahip olmanın mutluluğunu yaşıyorum :)
This is the first time i wear my new sandals since i've bought them. By the way i am so happy since i finally have this Longchamp bag which i've wanted desirely for a long time :)


Mango top, Charlotte Russe jean shorts, Sandals from Trendyol and Longchamp bag

Kisses,
New York Lover D.

9 comments:

civciv said...

kombin de , sen de cok seker olmussun <3


xoxo

Emine Karaoğlu said...

Saçlar salaş örgü ve yana geçtiğimiz yılında bu yılında trendi bu ve sana çok yakışmış. Ayrıca sandaletlerinde çok ama çok cici... Zor günlerin umarım tekrarı yaşanmaz!

Emine Karaoglu
Bizede bekleriz :)

BÜTÜ said...

sandaletlerin çok hoş olmuş :) güzel günlerde giy :)

New York Lover D. said...

civciv, teşekkürler güzellik :)

Emine Karaoğlu, teşekkür ederim :) saçımı ilk kez böyle kullandım ve sanırım benim de hoşuma gitti :)

BÜTÜ, teşekkür ederim canım :)

fashion by kitty said...

hoşgeldinn:) çok şeker olmuşşsn:)

Swift as Desire said...

bu toz pembeler sana baya yakışmış daha çok kullanmalısın:)

New York Lover D. said...

fashion by kitty, teşekkürleer :)

Swift as Desire, çok teşekkür ederim :)

Sosyal Melek said...

pembe sandaletler çok cici :)

New York Lover D. said...

Sosyal Melek, teşekkür ederimmm :)