Tuesday, May 3, 2011

C-Bellle'den Nars ürünleri kazandım!

Hani size şurada yazmıştım C-Bellle blogunun sahibesi 400.izleyicisine ulaşması şerefine 3 adet Nars ürünü hediye ediyor diye. Ben de katılıp, şansımı denemiş hem de blogumda duyurmuştum. Dün çekiliş sonucu belli olmuş ve kazanmışımmmmm :) Nasıl şaşırdım ve sevindim anlatamam :) C-Bellle'e tam mail atıcaktım ki o bana mail atıp bildirmiş durumu zaten sağolsun :) Bir allık, bir ikili far ve bir dudak parlatıcısınden oluşan setin renklerini de kendim belirliyormuşum. Dün inceledim ve şu renkleri seçtim :

Allık - Gilda

Aslında Nars'ın Orgasmını çok merak ediyordum, malum çok meşhur :) Ama internette araştırdım da bana biraz fazla açık gelicek rengi yani fazla pembe gibi geldi. Gilda onun biraz daha şeftalimsi hali o yüzden bunu seçtim.

İkili far - Paris

Genelde far kullanmam, kullanırsam da smokey tarzı bir görüntü ya da koyu gri - siyah kullandığım için bunu seçtim.

Parlatıcı - Belize


Parlatıcıda da bu rengi seçtim. Swatchlarına baktım da tam istediğim gibi nude-açık pembe tonlarında bir renk.


İşte böyle. Ürünler geldiğinde yine paylaşırım. C-Bellle'e tekrar teşekkür ediyorum :)

Kisses,
New York Lover D.

9 comments:

Madam Makyaj said...

Tebrik ederim. Hediyelerin eline ulaştığında swatchlarsın artık :))

New York Lover D. said...

Evet canım ben de öyle düşündüm bakalım, ilk makyaj malzemesi swatchlarım oluur :)

Followupfashion said...

Güle güle kullan canım,ben de bu renk far kullanmayı seviyorum gözleri çok hoş gösteriyor;)

CMOS said...

senn adna çk sevndm güle güle kullan canım seçimlerin şahane olmş :)

New York Lover D. said...

Followupfashion, teşekkürler canım aynen ben de bu renkleri seviyorum :)

CMOS, teşekkür ederim CMOS'um :)

pembe fiyonk said...

tebrik eederim güle güle kullan :) sevgiler

What's Next said...

tebrikleeer! güle güle kullan, hepsinin swatchlarını bekliyoruz artıık :)

New York Lover D. said...

What's Next, teşekkürler canım benim :)

C-belll said...

Canım ürünlerin geldi mail attım sana adres bilgilerin için. tekrar tebrikler:)&sevgiler:)
cbellle