Sunday, May 15, 2011

Saçlarda Değişiklik Yapmalı mı?

Bu aralar saçlarımda bir değişiklik yapma isteği aldı başını gidiyor. 1,5 senedir anca uzatabildiğimden kestirmek gibi birşey söz konusu olamaz o yüzden ancak renk değişikliği mümkün :)

1,5 sene öncesi saçlarım bu renk ve modeldi


Bu rengi kullanırken o kadar beğeniliyordu ki, çevremde rengi beğenip soranları geçin, sokakta markette bile durdurup saç rengimi soranlar belki 20 30u geçmişti. Sonra kendi rengine boyayıp, doğal haline döndüm.

Ama galiba yine bu renge dönmek istiyorum! Yaz da geliyor hem :)

Bazı arkadşlarım hayır koyu renkte kal derken, bazıları değiştir güzeldi diyor. Ben de kararsızlıktan bişi yapamıyorum. Hoş zaten kuaföre boyatmadığım ve bu rengi 2 sene aynı rengi boyama sonucu elde ettiğim için şimdi boyanırsa direk bu renk olmucak ama zamanla buna dönücek.

Ne dersiniz, boyatmalı mı?

20 comments:

Followupfashion said...

Ben bu rengi çok beğendim,bence boyat;)

Ezginin Günlüğü said...

bebeğim çok güzel.değişiklik istiyorsan bunu yap bence;)

AyçA said...

bu renk sana çok gitmiş ben ilk başta resme bakarken hangi ünlü bu acaba diğordumm bence kesin boyatmalısın:))

Kartopu said...

Ben kararsiz kaldim, iki renkte cok yakismis. Degisiklik istiyorsan bu renge boyat derim, saclarin yipranirsa uclarindan cok az kestirirsin. :))

pembe fiyonk said...

yaz geliyor aslında.bu renk sanki daha iyi gider :) güzel renkmiş

SEL said...

bence bu renk süper ama işte boya da saçı çok yıpratıyor

Emilie Trend said...

Bu tam benim istedigim renk - kesinlikle boyatmali ;) Ben daha once hic kulanmadigim icin bende nasil durur bilemiyorum ama sana cok yakismis!!! ;)) xxx

Kız kıza toplandık said...

bu rengin yakistigi cok az insandan birisin bence...kesinlikle bu renge boyat ve onda kal!!

fashiONözge said...

offf bu renk hakikaten çooookkk yakışmış canım sanaa :)değişiklik istiyorsan dönebilirsin bence :))

New York Lover D. said...

Oooo bir tane bile boyatma diyen olmadı ee ben bu gazla gider boya alırım hemeeen :) çok teşekkürler yorumlarınız için kızlar :)

tubitos said...

benim saç rengime benziyor. bence değişiklik iyidir =)

coco-jelly said...

ee yakışmış kuzum istiyorsan yaptır:)ne hoşmuş ne ciciymiş blogun ziyaretin yorumun için teşekkürler:)
gene gel mucu:)
http://coco-jelly.blogspot.com/

CMOS said...

yakışmış aslında diğer renk ama ben koyu kalmasından yanayım tenine çok yakışıyor çünkü=)

Aysun Karaalioğlu said...

suanki rengi da cok güzel ama hazır yaza giriyoruz değişiklik iyidir. Ayrıca renge de bayıldım hiç bekleme derim...

New York Lover D. said...

Teşekkürler yorumlarınız için :) En azından yaza girerken şu sıkılganlığımdan da biraz kurtulmak için biraz da böyle kullanıyım diyorum :)

yerdenuzak said...

Bencede boyatmalısın;)

Petite Sorbet said...

Evet evet boyatmalısın :) Seyy bu renk gercekten cok guzel hem zaten yazın acık renk daha havalı duruyor gunesın etkisiyle hafif renkleniyor ınsan daha ic acıcı. Fakat bu renge gelene kadar sacların mahvolacak bitkisel boyalar daha iyi fakat cabuk akıyor iste

New York Lover D. said...

Sağol canım ama benim bu boyam hiç zarar vermiyor nasılsa aksine saçlarım çok daha yumuşak ve sağlıklı oluyor, zaten akarken renkli değil şeffaf gibi akıyor farklı bir boya. 2 sene kullandım hiç zararını görmedim :)

irem said...

harıka bır renk cok yakısmı sana rengı model ne renk acaba bende boyatmak ıstıyorum :)

New York Lover D. said...

Teşekkürler, Loreal açıcılı serinin dore kahvesi canım numarasını hatrlamıyorum 1.5 senedir kullanmayınca :)