Tuesday, May 10, 2011

Ucuz Alışveriş : Hatay Pazarı

İzmirliler bilir, yıllardır Hatay'da kurulan pazar (Perpa), bizim için İstanbulluların Atlas Pasajı gibi diyebilirim. Zara, Topshop, H&M..... bütün markaları çok uygun fiyatlara bulabilceğimiz ucuz alışveriş noktamız. 1 seneden sonra bugün ilk kez gittim ve çoook güzel şeyler buldum. Herşey o kadar güzel, o kadar ucuzdu ki anlatamam! Aklımda daha çok şey var ama bu haftalık bunlar :)

Bu tshirtü zaten Stradivariusta görüp beğenmiştim (7.5 lira)


Aynı tezgahtan H&M elbise (7.5 lira)


Bakmayın öyle ağzı burnu kaymış şekilde asıldığına, çok tatlı duruyor üstümde :) (20 lira)


Minnoşuma aldığım sevimli ötesi H&M sweat (5 lira)


Yarasalı pijama altı (5 lira)


Bugün en karlı alışverişim yüzüklerden yana oldu


Sıkı durun fiyatlarını söylüyoruuuum!

İlk ikisini tanesi 1er liraya
Diğer 3nü toplamda 10 liraya aldım
Şaka gibi!

Bu haftaki alışveriş bu kadar, önümüzdeki haftalarda devam ediceeek! 

Kisses,
New York Lover D.

14 comments:

alice said...

güle güle giyy özellikle yarasalı pijamaya bayıldımm =) ben de izmirde bostanlıdaki pazara uğruyorum geldikçee =)

New York Lover D. said...

Teşekkürler canım :) orası da çok güzel ama bana çok uzak olduğundan 2 3 kere anca gitmişimdir :)

SvGLove said...

Wow diyorum! Hem aldiklarinin guzelligine, hem fiyatlarina bayildim!
En cok ta LOVE tisorte tabi ki:D

mrtha said...

pijama ve fiyonklu elbiseyi çok beğendim :) çok ucuzmuş gerçekten o pazara her hafta giderdim ben :)

Yasemin said...

Bayildim bayildim. Ay'da pazar var dense gidecek bir tipim. Hatay'a mi gelsem dedim:) Bakirkoy pazari ile ilgili ben de gecen gun yazmistim. Bakmak istersen http://birazhayat.blogspot.com/2011/04/pazarda-ne-ganimetler-var.html

New York Lover D. said...

SvGLove, çok teşekkürler canım benim :)

Gök, her hafta gitmeyi ben de istiyorum da iflas bayrağını çekerim o zaman :)

Lulu, canım bu Hatay İzmir'in ilçesi olan, yanlış anlaşılmasın :) hemen senin pazar ganimetelerini inceliyorum :)

PD said...

ya ben hiç bilmiyorum orayı,ne biçim izmirliyim! beni de götüüür:)
hepsi çok güzeller güle güle giy canım

http://iconicmouse.blogspot.com/

Un peu de tenue ! said...

Pijamayla yüzüklere bayildim ^^ Güle güle giy canim ! Öpüldün

KOVA KADINIYIM BEN said...

ay biz nasılda kazıklanıyoruz boyle
ilk fotodan vurdun beni.

tubitos said...

hepsi muhteşem hem de bu fiyataa.. almayanı döverler valla =) güle güle kullan

Anonymous said...

Love the pyjamas, so cute! :)

New York Lover D. said...

PD, haha götüriyim canım :) hatayda askeri hastanenin bitişiğinde zaten.

Un peu de tenue!, çok teşekkürler tatlım :*

KOVA KADINIYIM BEN, heheh :) gel sen de burdan alışveriş yapalımmm :)

tubitos, hahaha aynen öyle canım :)

Laure, thanks :)

Anonymous said...

yuzukler accayip ucuza gelmiş (: istanbuldada yazın akşamları kurulan amerikan pazarı var bende yuzuklerımı ordan alıyrm bır tezgahım var görme aklın şaşar (: ama hepsi o kadarda ucuz değil bazıları gumuş fln..:D

New York Lover D. said...

Mina, aa nerde o pazar hiç duymamıştım? :)