Saturday, May 28, 2011

Mim

Eski followerım, yeni blogger arkadaşım Ezgi'cim,
"Herkes İsminin Anlamını Taşırmış" başlıklı postuyla, son zamanlarda sürekli dinlediği şarkılardan, favorilerinden bahsetmiş, hem de beni mimlemiş. Öncelikle şunu söliyim; müzik dinlemeyi çok severim, yolda, bilgisayar başında, yemek yaparken, hatta duşta :) Ama kesinlikle en yeni şarkılardan en son benim haberim olur. Hani olur ya popüler şarkılar facebookta şöyle bir dolanır, herkes paylaşır. İşte nedense ben onları merak edip hiç açmam, dinlemem. Sonra dışarda sürekli bir yerlerde duymaktan kulak aşinalığı olur, "Aaa bu şarkı çok güzel" falan olurum, öyle bulurum ve çevremdekilerin "Oha! Daha dinlemedin mi bunu?" tepkisine maruz kalırım :)

Mesela bu şarkıyı ben daha 1 hafta önce keşfettim ve sürekli dinler oldum :) 
"Sinan Akçıl & Hande Yener - Atma"

Onun dışında şu sıralar vazgeçilmezlerim ise,
Bir Sting klasiğinin coverı olan "PH Electro - Englishman in New York" 
Adele - Turning Tables
Maroon 5  - She will be loved
Rihanna - California King Bed
Hepsini şiddetler tavsiye eder, bol müzikli haftasonları dilerim :)
Kisses,
New York Lover D.

2 comments:

ZeynCo said...

Atma şarkısı hariç bütün şarkıları çok seviyorum ve devamlı ipodumda dönüyor playlistde=) ama bu sinan hande düetini nasıl niye beğeniyorsunuz anlamıyorum ikisinde de ses yok sözler berbat!!!

bu arada canım tomsları sormuşsun ben schuh sitesinden aldım ancak iknci tomslarımı beymenden aldım arada 40 lira fark var. kargo 2 günde elimde oldu. bir numara büyük almak lazım hem beymenden hem schuhdan. yeni alışveriş yasasından önce almıştım ben şimdi bi sorun cıkarm mı bılmıyorum. =) bi srou olursa yine sorarsn öpüldün
bahar

New York Lover D. said...

Özellikle Sinan'ın sesi yok ona katılıyorum ama zaten Türkiye'de son dönem popüler müzikte hangi söz güzel, hangi ses iyi yani.. Eğlenceli ve akılda kalıcı melodi olduğu için sürekli aklımda ve dinliyorum sanırım :)
Tomsları ben normal sitesinden sandım baktım da Türkiye'ye yok sanırım dediğin siteye bakıcam bi saol canım :)