Tuesday, May 24, 2011

Koton'dan Yine Taklit

Koton, her ne kadar güzel tasarımlar çıkarsa da hem ürünlerin kalitesizliği hem de sık sık ünlü markaları taklit etmesinden dolayı en azından benim gözümde alt sıralarda yer alan bir marka. Çok sık uğradığım bir yer de değildir ki çok nadir alışveriş yaparım. Geçen günlerde lookbookuna bakarken bu ceketi gördüm ve size de olacağı gibi bana direk Burcu Kuru'nun tasarladığı, sevgili Cindrella'nın tanıttığı o pembe ceketi hatırlattı. Fotoğraflar aşağıda yorum sizin :)

Burcu Kuru


Koton

Sadece kollarını uzatmakla olmuyor Koton, sadece esinlen! Taklit etme!

Çoğunuzun bileceğini tahmin ettiğim bir diğer taklit vakası da bu Marc Jacobs babetler hakkında


Koton'un bu taklidi için Rengarengo'nun bloguna tık tık'layın. Kendisi bizzat fotoğraflayıp, bize sunduğu için ordan okumanız çok daha uygun olacaktır. Hatta İnci'nin yine Marc Jacobs babetleri taklit ettiğini de öğrenmiş olursunuz :)

Kisses,
New York Lover D.

4 comments:

Did Dans La Mode said...

Gerçekten şaka gibi geçen gün de H&M den aldığım hırkanın birinin aynısı Kotonda diğeri de İpekyolda vardı hem de herşeyiyle aynıydı şok oldum resmen. Ben de bununla ilgili bir post hazırlamak istedim ama görsel bulamadım keşke resmini çekseymişim sanırım şaşkınlıktan aklıma gelmedi :)

New York Lover D. said...

Evet canım her marka bazı sezonlarda birbirinin aynısı ürünler üretiyor, ama Koton bunu sürekli yapınca artık göze batıyor.

Tansu said...

Bilmiyorum ama alamadığım bazı şeylerin taklit gibi olanları görüp almak benim hoşuma gider. Mesela Zara'nın bir elbisesi vardı pembeli siyahlı falan burada yerel bir dükkan o elbisenin aynısını 20 tlye satıyordu,bu bakımdan gayet mantıklı oluyor :)

New York Lover D. said...

tansumut, canım tabi ki dediğin gibi alışveriş ben de yapıyorum hem yerel mağazalardan hem pazardan. Ama Koton bir marka olarak başka markanın ürününü bire bir yapınca çok göze batıyor, emeğe saygısızlık oluyor bence.