Monday, May 23, 2011

Hot or Not (Part 1)

Son zamanlarda celebrityler kendilerini şaşırmış! Malum Cannes film festivali, açılışlar, ödül geceleri derken gözüme öyle görüntüler çarptı ki, paylaşmadan, yorumumu eklemeden geçemem. Tabi buna karşılık hayranlıkla baktığım, bir içim su tadında görüntüler de çarptı gözüme.

İlk olarak bu postumda "Definitely NOT" grubunu paylaşmak istiyorum :

Jennifer Lopez'le başlıyoruz ki kendisi giydiği tulumla bu postu yapmama neden olmuştur. Kendisini Miranda Kerr falan sanmış giymiş bu tulumu bence. Hoş bunu Miranda bile giyse tulumun gram çekiciliği olmaz, hadi en azından bu görüntüdeki gibi itici durmaz. 2.fotoğrafta siz de şokunuzu gizliyemiyeceksinz bence :)



Beterin beteri vardır atasözümüzün doğruluğunu bir kere daha anlayarak Nicki Minaj'ın bu görüntüsüne mağruz kaldım. Kadının her türlü rezilliğine alıştık ama artık yeter! Bu kadını belediye zehirlesin!


Rüküşlük abidesi Kesha bizi yine şaşırtmıyor, neresini açıcağını şaşırmış bir halde, anlamsız bu elbiseyle karşmıza çıkıyor. (Elbisenin rengi çok hoş yalnız!)


Veee Hello Grandma Hailee
13 yaşındaki bir kızın böyle giyinmesini anlamak imkansız, bir ihtimal içine Rahibe Teresa kaçmış olabiliceğini düşünüyorum.



Daha fazla göz zevkinizi bozmuyor, bu postu burda sonlandırıyorum :)
Hot or Not'ın Hot kısmında görüşmek üzere :)

Kisses,
New York Lover D.

5 comments:

What's Next said...

diğer hepsi hak etmiş de Hailee'ye üzülüyorum ya, kendisi seçmiyodur bu kıyafetleri bencee. bu arada Kesha şiştikçe şişiyor, minnacık boyuyla yakında beni ikiye katlar :D

Canset Abay said...

Jennifer Lopez in giydiği cat women tarzı yapışık tulumun üzerindeki pullar ve onların yarattığı desen berbat bence daha şişman ve kötü göstermiş.Ayrıca altına kalın topuklu bir ayakkabı giymiş bana kalırsa yani şahsi fikrim asla vücudu saran bir elbisenin altına kalın topuk giyilmez bilekleri ve bacakları olduğundan kalın gösterir bence tamamen yalnış bir fikir.Kesha'nında kalça kısmındaki potlukmu desem modelimi öyle bilemiyorum artık ama belini olduğundan da kalın göstermiş elbisenin kolları da kapalı olunca omuzlarda kaybolmuş kalça bel hepsi çok çok kalın durmuş ve çok yalnış bir elbise seçimi.Bence her yorumunda haklısın iyi yakalamışsın :)

New York Lover D. said...

What's Next, Hailee hep bu tarz giyiniyor ama içinde var bence :) Ama tabi başkası giydiriyorsa da yazık kıza yani! Kesha'nın gerçekten yanlardan falan etler taşmaya başlamışşş :)))

Canset, Teşekkürler canım dediklerine katılıyorum kesinlikle ;)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) said...

HAHAHAHA HAKİKATEN YAAA YA SEKSİ OLUCAM DİYE PİSLİK BİR HAL ALIYORLAR YADA KAPALI OLUCAM DİYE REZİL OLUYORLAR YALNIZ YORUMLARINA BAYILDIM:)))

New York Lover D. said...

PEMBEBAKTERİ, çok teşekkürlerrr :)