Monday, May 16, 2011

Deneme Kabininden "Ne Giydim?" :)

Mayıs ayının ilk outfit postu gecikmeli olarak bugün geldi.
Neden bu kadar gecikti?
Çünkü bu aralar inanılmaz okulu ekiyorum ve sabahtan akşama evdeyim, ee dolayısıyla pek de giyinip süslenmiyorum. Bugün market alışverişi için gittiğimiz Kipa'da yine F&F markalı çok güzel ürünler buldum, birazcık alışveriş yaptım. Deneme kabinine girmişken de ne giydim postu için bi fotoğraf çekilir dedim. Ee makine olmayınca telefonla ancak bu kadar oldu :)


Dar paça pantalonları paçası kıvrık giymeye bayılıyorum! Converse'le, babetle, sandaletle.. 

Tshirt : H&M
Kot Gömlek : Mango
Kot : Lcw
Babet : Mango

Aldıklarımı yarın makineyle çekmeyi umuyorum :)

Kisses,
New York Lover D.

3 comments:

Followupfashion said...

Güle güle kullan canım,Tshirt çok hoşuma gitti;)

Ezginin Günlüğü said...

taşşşş :)

New York Lover D. said...

Followupfashion, teşekkürler canım pek belli olmasa da elden kalpler var üstünde :)

Ezginin Günlüğü, ay çok teşekkürler tatlımm :)