Friday, May 27, 2011

DIY "Balenciaga Yaka"

Balenciaga'nın metal detaylı yakaları ve benzer diy örneklerini çok sık görmeye başladım. Bence çok hoş bir detay ve yapılabilicek bir diy.

Balenciaga




Malzemeler

- 2 metal dekoratif köşe ( Dekorasyon ve yapı marketlerde bulabilirsiniz)
- 2 üstü düz küpe ve arkaları
- Pense
- Metali ezicek ağırlıkta birşeyler 
- Japon yapıştırıcısı


Köşelerin birleşme yerleri V şeklinde kesiliyor.


Böylece kenarlarını ezip, düzleştiriyorsunuz. 


Sonra küpeleri düz tarafından köşelerin arkasına yapıştırıyorsunuz.



Köşeleri yakaya iğneleyip arkasını tutturuyorsunuz.


Ve hazır :)


Umarım güzel anlatabilmişimdir, anlamadığınız bir şey olursa sorabilirsiniz :)

Kisses,
New York Lover D.

6 comments:

Anonymous said...

Wow that's a cool tips! I wanna try it :)

New York Lover D. said...

Yeah, u should :)

deniz saatçioğlu said...

Ne harika bir DIY projesi olmuş bu, bayıldım. Sanırım deneyeceğim, umarım becerebilirim.

Teşekkürler yorumun için. Ben seni izlediğimi sanıyordum ama baktım yokum izleyicilerinin arasında. Şimdi yeniden izliyorum.
Sevgiler

http://denizsaatcioglu.blogspot.com

New York Lover D. said...

Teşekkürler :) Denersen sonucu paylaş ama merak ederiz :)

Aysun Karaalioğlu said...

allah allah ben yorum yazmıstım buraya gelmemiş mi, cok güzel bir çalışma, nerden bulunur ki bu kose metalleri diye??

New York Lover D. said...

Kaydedilmemiş heralde yorumun canım çünkü ben onaylamıyorum, yazınca direk kaydoluyo ama olmamış heralde, olsun şimdi yazabilmişsin :) Koçtaş vb. yerlerde olabilceğini düşünüyorum :)