Monday, May 30, 2011

Yaz için Ayakkabı Wishlist'im

Yaz için uzun bir ayakkabı wishlistim var ama onu mümkün olan en kısa haline getirince işte bu liste ortaya çıkıyor :

1. Toms vs. Deriden
Burada yazdığım gibi parlak Toms'lara bayılıyorum ama ne yazık ki Türkiye'de satan yerlerde parlak olanları yok. Ben de ebayden almaya karar verdim ama yurtdışı alışveriş sınırından sonra aklımda soru işaretleri de yok değil. 
O yüzden espadril tarzıyla Toms'a muadil olabilicek Deriden'deki bu modeli de çok beğendim. Her ne kadar gönlümden Toms'lar geçse de duruma göre belki bu leoparlı olanları da alabilirim. Bunun için Vakkorama'ya gidip Tomsları deniycem ve karar vericem.
Sizce hangisi?

2. Babet


Babetlerin ne kadar rahat, şık ve kullanışlı olduğu konusunda çoğumuz hemfikirizdir bence. Ee yazın en sık giyilicek ayakkabılardan biri olduğu için şöyle en rahatından, hem spor hem şık kombinleyebiliceğim bir babet istiyorum, ama ne renk ne de model konusunda hiç bir fikrim yok.

3. Lacoste Bez Ayakkabı


Lacoste'un bez ayakkabılarını çok beğeniyorum. Annem siyah converselerimi domestosla yıkamayı denediği ve mahvettiği için siyah lacoste almayı düşünüyordum ama artık fikrim değişti. Zaten siyah o model bir ayakkabı kullandım, bu sefer de kırmızı olsun dedim :)

4. Burnu açık yazlık bootie




Stradivarius'un bu modelini ne kadar beğendiğimi bu postta yazmıştım. O zamandan beri kaç kez Stradivarius'a gitmeme rağmen ne yazık ki onu bulamadım :( Ama yılmadım, aramaya devam :)

[Bu ayakkabı içn postu yazarken Berhska'dan yazmışım, dalgınlığıma geldi sanırım :) Ama Stradivarius'tandır kendisi. Düzeltmemizi de yapalım :) ]

Hangisini ne zaman alırım bilmiyorum ama hepsi benim olsun istiyorum! :)

Kisses, 
New York Lover D.

14 comments:

Sanemiko said...

toms bende istiyorum ama bershkanın bu bootiesini görmemiştim çok beğendim

New York Lover D. said...

Sanemiko, dün gittigidiyorda da gördüm Toms ama ne kadar güvenilir bilemiyorum :(

ezginin günlüğü said...

Leopar toms çok şık.Burdaki Bershka'da çok model var keşke burda olsan ! :(

New York Lover D. said...

Ezgi, leoparlı olan toms değil canım deriden'den o :) Ay bu arada o son bootie Stradivarius'taaaan ben niye Bershka yazmışım kiiiiii :) hemen düzeltiyim canım sen yazınca fark ettim :)

Ezginin Günlüğü said...

:D Yanlışlarla dolu bir yorum bırakmışım desene :D:D

New York Lover D. said...

Yok yok canım ben posta yanlış yazmışım, senin yorumu okurken birden Berhska değildi ki bu dedim kendi kendime, sayende hatamı fark ettim :)

Ezginin Günlüğü said...

ttlım son postuma bkrmsnnnnnn

Anonymous said...

lacoste'un sneakersları aslında rahatlık olarak converse'in yerini tutamaz ama yine de kırmızı benim de aklımda kalan rengi olmuştu :) ayrıca deriden espadrile bayıldım ilk işim bakmak olucak ;)

New York Lover D. said...

Verry Merry, bence de bak deridene başka renkleri de var :)

deniz saatçioğlu said...

Önü açık bootie yi çok beğendim ben de. Ama maalesef Stradivarius tan aldığım ayakkabılar hep çok rahatsız çıktı, bulursan dikkat et.

Teşekkürler yorumun için, beğenmene sevindim.

http://denizsaatcioglu.blogspot.com

New York Lover D. said...

deniz saatçioğlu, ben hiç almadım ayakkabı ordan o yüzden bilmiyorum ama umarım bulup en azından bir denerim :)

Gardrop Kedisi said...

Benim favorim leopar desenli espadril kesinlikle :) Burnu açık dolguya da bayıldım. Babet konusunda nude yada pudra tonlara bakabilirsin belki... Ben de kendime leoparlı bir babet aldım :)
Sevgiler

New York Lover D. said...

Gardrop Kedisi, aslında ben de o tonlarda düşünüyorum sanki :) leoparlı var bende de, düz renk nude tonları olabilir dediğin gibi :)

coco-jelly said...

babetler pek cici duruyorlar...şöle havalı bir babet aradım aradım bulamadım bu sene hep aynı pöf:)