Monday, May 9, 2011

Mim

Perşembe günü sevgili Ezgi'nin postlarına bakarken uzun süredir ortalıkta dolaşan "Blog açma hikayen" mimini gördüm. Baktım ki Ezgi'cim benden de bahsetmiş hem de "iyi ki varsınız"larından biri olarak. O kadar mutlu oldum ki anlatamam :) Asıl sen iyi ki varsın tatlım böyle yorumlar,tepkiler almak o kadar mutlu ediyor ki insanı :) Ve ben bu güzel cümleleri sanırım yanlış olmakla beraber kendimi "mimlenmiş" olarak algıladım ve oturdum yazmaya :) Yanlış anlamış da olsam doğru anlamış da olsam ben de hikayemi yazmak istedimmm.

Gelelim hikayeme.. Header'ımdan da anlaşılcağı üzere sıkı bir SATC ve tabi Carrie Bradshaw hayranıyım. Carrie bir blog yazarı değildi ama sonuçta bir yazardı ve onun bilgisayar başındaki o sevimli halini o kadar çok sevdim ki bu beni yazmaya çok teşvik etti. Bu düşünce aklıma girdiği sıralarda Yelizin Dünyası'nı keşfettim ve blogların farkına varmış oldum böylece 2009dan beri iyi bir blog izleyicisi oldum. Bu arada bloggerların birbirleriyle sıkı dostluklar kurması çok hoşuma giden bir diğer neden oldu. Geçen sene blog açmaya yeltenmiş olup sonra vazgeçtiysem de Aralık ayında daha fazla kendmi durduramadım ve açtım, sizinleyim :)

Destekleyen,yüreklendiren, güzel yorumlarını esirgemeyen herkese çok teşekkürler, asıl siz iyi ki varsınız :)

Kisses,
New York Lover D.

1 comment:

Ezginin Günlüğü said...

Aslında bende mimlerken hem sevgimi belirtip hemde mimi devam ettirmeyi düşünerek mimlemiştim :D Yanlış anlamamışsın tatlım ben anlatamamışım sen zekiliğini kullanmışsın :) Öpüyorumm çokk.Teşekkürler postn için :*)