Wednesday, May 25, 2011

Hot or Not (Part 2)

Hot or Not'ın "Hot"larında sıra...

Listenin başını Cannes'da hepimizi kendine hayran bırakan Rachel McAdams çekiyor. Cannes'da giydiği hemen hemen tüm kıyafetlerine bayıldım, ama favorim bu 2 seçimi oldu.

Saçından ayakkabasına şu zarifliğe yorum yapamıyorum!


Böylesi riskli bir pantalonu nasıl güzel kombinlemiş. Saçlarını da çok beğendim!


Son ayların en tatlı hamilelerinden biri Kate Hudson! Elbisesine bayıldım, çok yakıştırdım. Saçlarını at kuyruğu yapsa daha güzel olabilirdi :)


Yine Cannes'da kendinden sıkça söz ettiren biri, Diane Kruger! Sade şıklık budur. Zaten Calvin Klein imzalı bir elbiseden de bu beklenir!


Genelde tercihlerini ve hanım hanım olmaya çalışan tarzını sevmediğim Reese Witherspoon'un Stella McCartney elbisesine bayıldım. Onun için iddialı bile :)


Son olarak benim bayıldığım kadın, SJP :) Bu elbisesi çok beğenilse de üstüne taktığı kolye nedeniyle çok eleştirilmişti. Evet, o ayrınıtyı ben de beğenmedim ama onu görmezsek saç, makyaj, takı, elbise kombinlemesiyle bence çok güzel olmuş :)


Kisses,
New York Lover D.

3 comments:

BÜTÜ said...

Kate Hudson nun sari elbisesine bayildim,Rachel McAdams in beyaz elbiseside harika

What's Next said...

ilk 3ümüz aynı!!! :)

New York Lover D. said...

Ee görünen köy kılavuz istemez demek ki :)